Bikerbitch
Stolt mamma
ktmjacke skrev:BB,får man låna bejbsen om man kommer utklädd till Gunther o sjunger "you touch my tra la la" ståendes i spagat på bardisken?????
Haha, bra fråga. Du får prova, så får vi se sen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ktmjacke skrev:BB,får man låna bejbsen om man kommer utklädd till Gunther o sjunger "you touch my tra la la" ståendes i spagat på bardisken?????
det tar jag som grön lampa på att ragga på dom iafBikerbitch skrev:Haha, bra fråga. Du får prova, så får vi se sen![]()
ktmjacke skrev:det tar jag som grön lampa på att ragga på dom iaf![]()
tror du ja,mycket kan ha hänt sen sist????Den här haggan har börjat låta lite konstigt sista tiden,så det verkar som att fabbo jacke betraktar sig själv som singel ett tag framöver.Bikerbitch skrev:Ragga? Du har ju sambo o barn..?
Gunther e fett på.Men han gillar inte kärringar som snokar i andras mobilerBikerbitch skrev:Sådärja. Vi får väl se hur det går me günther då
Ni som ska äta, ska jag boka bord åt er eller ska någon annan ta på sig det?
Gäller o vara ute i tid, kan vara mkt folk efter löning. Om nån annan ringer, reservera sofforna då !!
Matlistan;
1. MikkE
2. Johanjulgran
3. Yasha
4. Valrog
5. Flamma77
6. Nisse Järnet (lite mindre troligtvis, dock ej omöjligt
MikkE skrev:Jag kan ta ansvaret för bord och sofforna på Tivoli
Är det fler som vill ha en plats och käka med oss andra PMa mig snarast då!
Frågar man inte får man ingenting veta. Du är bara avundsjukTom skrev:Inte för att vara negativ, men jag är väldigt skeptisk till att ni lyckas reservera några soffor en lönehelg. Men det är klart, det skadar väl aldrig att fråga![]()
Bikerbitch skrev:Frågar man inte får man ingenting veta. Du är bara avundsjuk![]()
tjat tjat tjatBikerbitch skrev:Bäst o ringa idag då, det är ju löning snart! Allra viktigast att reservera sofforna!![]()
Måste ju tjata, annars händer det ingenting.MikkE skrev:tjat tjat tjat![]()
Även sofforna är reserverade klockan 20:00 för ca 30-40 personer[/SIZE][/B]
haha!! du var ju skön som fan ju! värsta spännisen, som Glidarn, Doktorn och Teoktmjacke skrev:Jag ska definitivt vara nyktrare den 27:de än man va igårvicka gräsliga bilder,helt sjukt full va man iaf.Blev en massa bira på den där båten före,kommer nästan inte ihåg att jag kom till tivoli.
![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär