Publik längs E4:an? Gumball 3000

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag har åkt mellan Nypan och träsket och på tre ställen har det stått "publik". Polisen stod vid Järna och verka missa våra 145 km/h.

Är det cannonball eller något idag?

Aha! Såg en jäääkla massa MC-poliser, typ 7-8 st på led, i Slöddertälje och fundera på varför... :D

De har en omarkerad bil i mittrefugen där E20 går på E4 och siktar söderut.

Aha! Såg en jäääkla massa MC-poliser, typ 7-8 st på led, i Slöddertälje och fundera på varför... :D

De har en omarkerad bil i mittrefugen där E20 går på E4 och siktar söderut.
Det var rätt bra drag vid Moraberg redan imorse. Jag höll på att köra över en hojsnut som hade stora problem att få hejd på hojen före lämna företräde-skylten :gnissla

vad har hänt med världen,nu är tydligen xzibit en stjärna:)

hur kunde han bli det,han var ju inte med i idol ens:rolleyes:

Åkte och tittade lite, såg iaf 10-15 bilar. Allt fråns skåpbil till Aston Martin o Lambo, R8 osv. :) Fräckt! Dock förstörde ett gäng snorungar "situationen" en aning då de stod och spottade på var och varannan bil, speciellt lastbilar... och skrattade. Trodde de var skitcoola.

Låg förresten iaf bakom en Ferrari ett tag på motorvägen. :) Körde dock sakta. Spara väl soppa antar jag.

Last edited:
Hehe, jag var lite nöjd med mig själv innan idag när jag snackade med farsan över telefon och påpekade att jag såg en Audi R8 (för första gången på allmän väg för min del), han kontrade med att han sett två R8'or, tre Lamborghinis, några Ferraris osv.

Micke :va :näsblod :brinnerup

Sen någon sekund klickade det till för mig, AHA! Gumball 3000 och farsan åkte från Jönköping ner till Malmö idag, mötte i princip varenda deltagande bil längst med motorvägen hehe

Han var dock besviken på att inte se en enda Porsche :(

Jag hamna jämsides me den här gobiten påväg ut till arlanda :drool
Han tog de också väldans lungt

attachment.php

Sen åkte vi in till Cafét där en koeingsegg ccx stod parkad å även en MV Agusta F4 :)

Jag såg bara en Veyron och lite blandat skit. Inte så spännande.

Vad är det för flygplan de kör med? 747? Vad kostar det att hyra en flygmakapär den biten?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park