Publicera FB-blogg på extern hemsida

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Hej!
Skall hjälpa en kompis som är lagledare för ett ungdomslag att publicera deras FB-logg-flöde på lagets hemsida för visning i ett hörn på lagsidan...

Jag hittar någon "activity feed plugin" och annat men det var fel.. Det är alltså FB-startsidans logg som skall visas...

Activity feed plugin låter ju precis som det du ska ha. Det är alltså kommentarer och posts på deras wall du ska visa? I så fall är det det förstnämnda du ska ha.

Kolla på http://developers.facebook.com/home så finns det forum och allt möljigt annat smått och gott.

Joomla ?
Wordpress ?
nånting annat ? eller egen kod ?

Lagets sida ligger hos "laqsidan.se" som är en förenklad och avskalad CMS-tillämpning. JAg vet inte riktigt vad det är som döljer sig där bakom. Jag kommer således inte kunna använda de Joomla eller wordpress-specifika pluginsen utan alternativet är snarare att ladda in feeden i en iframe..

Activity feed plugin låter ju precis som det du ska ha. Det är alltså kommentarer och posts på deras wall du ska visa? I så fall är det det förstnämnda du ska ha.

Kolla på http://developers.facebook.com/home så finns det forum och allt möljigt annat smått och gott.

Fast Activity Feed visar ju bara det som händer på en specifik domän.
Den kommer lista allt som händer på "lagsidan.se" och inte det som händer på lagets "wall" på fejjan..

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...