Gnurf
Splash!
torgrim skrev:Inte rykten... däremot e vi alla intresserade varför du var borta så kort stund med flera damer... Orkade du inte mera?? Dags att träna upp kondisen lite?![]()
En dag, ska jag berätta....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
torgrim skrev:Inte rykten... däremot e vi alla intresserade varför du var borta så kort stund med flera damer... Orkade du inte mera?? Dags att träna upp kondisen lite?![]()
Gnurf skrev:Talar vi om när du är blöt o naken?![]()
Kikka skrev:Hörru du!! Försök inte ta honom ifrån mig! Torgrim är min när han är blöt och naken!! (Eller nästan naken iaf)
![]()
Kikka skrev:Hörru du!! Försök inte ta honom ifrån mig! Torgrim är min när han är blöt och naken!! (Eller nästan naken iaf)
![]()
torgrim skrev:Sluta bråka, Kikka, ni kan väl dela... blir väl du glad då![]()
Kikka skrev:Och BILLIG! Söta pojkar med för mkt pengar tydligen...?![]()
Fnutten skrev:1. Colgate-klubben har årsmöte
Alltid lika söta Betsy ( Colgate hang around )
Hmm... får jag er båda då?? Mums!!! I´m on!!!torgrim skrev:Sluta bråka, Kikka, ni kan väl dela... blir väl du glad då![]()
Fnutten skrev:1. Colgate-klubben har årsmöte
2 & 3.![]()
4. Alltid lika söta Betsy ( Colgate hang around )
Hmm... låter som att det blir dyrt för mig nästa gång... får väl börja spara... och du ska förstås ha också?TwinSucker skrev:Va, glad för att dom la dom på dej... Dom kunde ju ha gått till nåt konstigt hak lite längre ner på gatan, och då hade du ju bara suttit där juh
![]()
Men istället så blev det massaså håll till godo för nästa gång så blir det din nota...
![]()
Macho Woman skrev:Oh shit! Jag ser sketfull ut. Men det röda kommer inte av alkoholen. Det är solbränna.. Jag svär!
Kikka skrev:Hmm... låter som att det blir dyrt för mig nästa gång... får väl börja spara... och du ska förstås ha också?![]()
Fast du var ju iaf snäll och pratade lite med mig också och iinte bara försökte supa mig under bordet som de andra![]()
Kikka skrev:Hmm... låter som att det blir dyrt för mig nästa gång... får väl börja spara... och du ska förstås ha också?![]()
Fast du var ju iaf snäll och pratade lite med mig också och iinte bara försökte supa mig under bordet som de andra
![]()
TwinSucker skrev:Du, kanske skulle ta och sälja fnuttens SVdå har du ju råd...
![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |