Pubkväll i November/December

Vilket datum?

• Antal röstningar
    0
sege skrev:
Så litet är det ju fasiken inte där. Eller ska vi hyra Café Opera så vi får plats? :yoparty :yoparty

Det finns inte en chans att man kan vara allihopa på samma plätt så alla kan prata med alla samtidigt.

tänker förståss på soff delen där.. lite ont om plats, men sant.. visst kan inte alla 50 sporthojare sitta vid samma soffgrupp..
och vi ska inte hyra Café Opera :gnissla ..
men kanske det finns ngt liite större ställe ? :tungan

eller .. man kanske får gå ner o kika på :yoparty :yoparty :rock stället en stund ? ;)

tänkte bara om det finns något alternativ till tivoli. :banana :fyllisar

/z

highsider1 skrev:
Du kan få sova hos mig! :angel
Även ordentliga flickor brukar våga det. Men det är svårt att bibehålla dem ordentliga... :)

I de lugna vattnen... :hihi

highsider1
fått stryk av Mr Gunnars boxerska...

Ja, man kan ju inte anklaga henne för att inte försöka ta i :gnissla

Annars, tack för en trevlig utekväll i lördags! :fyllisar
Mindre trevlig på söndagen bara... :sjuk

sege skrev:
Så litet är det ju fasiken inte där. Eller ska vi hyra Café Opera så vi får plats? :yoparty :yoparty

Det finns inte en chans att man kan vara allihopa på samma plätt så alla kan prata med alla samtidigt.

Fan du snodde mitt förslag, får sluta jobba så man kan sitta här hela dagarna :D

Grusfylldtraja ta ditt depåtält så slår vi upp det på Sergelstorg så har vi knytkalas :fyllisar :tungan

Sweedo skrev:
Meddelande från dörrvakterna på Tivoli i fredags:
"Fan va många ni var!
...men det var lite damer"

Så nästa gång måste alla damer i närheten av Stockholm och hela landet komma.

Vi ordnar soffor och extrasängar :tummenupp

Jag klagar inte :kär

Menar du att det inte räcker med mig och de andra tjejerna som var där? (nog för att jag var en av få om inte den enda som var singel) Vad är det för fel på mig? :confused: :gråta

Men visst kan jag ta med mig mina singelpinglor nästa gång! Om jag nu kommer.. Fast ni är ju så snälla som erbjuder eskort så det blir nog svårt att inte följa med. Men då får ni lova att stå för ert ord! Nu vet jag ju vem jag inte ska lita på :smasha ;)

Polly skrev:
Men visst kan jag ta med mig mina singelpinglor nästa gång!
Bra där Polly! :tummenupp
Polly skrev:
Fast ni är ju så snälla som erbjuder eskort så det blir nog svårt att inte följa med. Men då får ni lova att stå för ert ord!
Jag brukar stå vid mina ord!!! :fakta

När man väl är full bryr man sig inte hur stort stället är. :rolleyes:

Fanns det en nedervåning?

Mer goa Polly?
:blah

Polly skrev:
Jag klagar inte :kär

Menar du att det inte räcker med mig och de andra tjejerna som var där? (nog för att jag var en av få om inte den enda som var singel) Vad är det för fel på mig? :confused:

Hörru!.. :smasha Ja e också singel... e de fel på mig med då?.. bara för att jag e tjej... o kör hoj... o gillar killar... :confused: :(

Snabbe_jag skrev:
Grusfylldtraja ta ditt depåtält så slår vi upp det på Sergelstorg så har vi knytkalas :fyllisar :tungan

Nä, dit hittar inte jag, kan ni inte slå upp det på Mariatorget istället...

:1pajas

Anneli.a skrev:
Hörru!.. :smasha Ja e också singel... e de fel på mig med då?.. bara för att jag e tjej... o kör hoj... o gillar killar... :confused: :(

Appapp! Läs noga! "en av få om inte den enda" skrev jag för att gardera mig juh :rolleyes: Var lite osäker på saken eftersom du lämnade stället med ett antal pojkar.. :gnissla

Japp, nåt fel måste det va på oss eftersom vi inte duger för sporthojskillarna. :3freak

Polly skrev:
Appapp! Läs noga! "en av få om inte den enda" skrev jag för att gardera mig juh :rolleyes: Var lite osäker på saken eftersom du lämnade stället med ett antal pojkar.. :gnissla

Japp, nåt fel måste det va på oss eftersom vi inte duger för sporthojskillarna. :3freak
Ni duger till mig i alla fall :)

Hmm... man måste väl inte va singeltjej för att dyka upp o partaja med trevliga hojkillar...!!! :fyllisar

Det räcker väl att man kör hoj...!! :tungan

Madhonda skrev:
Hmm... man måste väl inte va singeltjej för att dyka upp o partaja med trevliga hojkillar...!!! :fyllisar

Det räcker väl att man kör hoj...!! :tungan
Ja fast du får inte köra ifrån oss...
;)

Polly skrev:

Ni är för veliga helt enkelt :dummer Det är bara att bestämma sig och säga "honom ska vi ha!" och göra slag i saken - vi killar är inte svårare än så... :)

Sweedo skrev:
Ja fast du får inte köra ifrån oss...
;)

Nääråå.... jag ska hålla jämn fart med dig... :öl

Förresten... hur blev det med utmaningen.... vågar du följa med ut på böljan den 14:de... :banana eller bangar du efter whiskeyn..!! :hihi

Madhonda skrev:
Nääråå.... jag ska hålla jämn fart med dig... :öl

Förresten... hur blev det med utmaningen.... vågar du följa med ut på böljan den 14:de... :banana eller bangar du efter whiskeyn..!! :hihi
Hahaha
Ja, jag bangar, annars hade du vunnit innan jag klivit på pråmen :fyllisar
:rofl

Sweedo skrev:
Ja, ni är för kräsna :fakta
:lol

*busted*

Har inte gett upp tanken på att hitta den perfekta drömhoj.. eh ..killen än!
:4skrika (<---- en chokladpolly som skriker efter kärlek!) ;)

*letar vidare*

Polly skrev:
*busted*

Har inte gett upp tanken på att hitta den perfekta drömhoj.. eh ..killen än!
:4skrika (<---- en chokladpolly som skriker efter kärlek!) ;)

*letar vidare*
Men va:va fan hur kan en söt och trevlig Polly som du vara singel?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT