-- Pubkväll för medlemmar --

Paaaaarty party!

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
Hej!

Nu har det blivit dags för lite samkväm. Eftersom vädret är ostabilt så bokar vi en Pubkväll med klubben

Fyll i pollen nedan om du kommer, vart du vill gå och vilken tid som passar dig.
Flest röster vinner.

Välkommen!! :fyllisar

Edit:
Jag föreslår att vi börjar 18:00 och så får vi droppa in efter hand. Ok? :fyllisar

Last edited:
Kömmerrrrrrrrrr.........
Slutar jobba 18.00 så jag är där så fort jag bara hinner....

Hmm...problem med crille

Crille ska hålla sej till cider annars så vet man hur det blir.
Inte nog med att man jämt ska köra ifrån honom.....man ska ta hand om honom på krogen också......suck.

Puss i Ljumsken Crille

Får tacka för en uber trevlig kväll..... Och nästa gång ska jag se till att inte jobba dagen efter...... :yoparty :yoparty :yoparty //T2

Var du full?

Crille skrev:
Jag ska aldrig mera dricka alkohol *S* f*n så bakfull jag har varit hela söndagen.... :död :död

Undra om det var någon som var fullare en mig???

Tack alla som var med för en trevlig kväll......

Ett speciellt tack till Fun och Jenny som skjutsade hem mig fast jag var så himla dragen....

Du har väl inte supit till sen 92? Hahahha

Pubkvällarna är dom bara för medlemmar i Lakritsremsan? Eller kan vilken handikappad stackare som helst följa med? Syftar då på mig själv som haltar omkring här! :banana :banana

Det var en trevlig kväll så tack allihoppa. :banana
Var hemma vid 3 snåret på morgonen kl 8 ringer mamma och talar om att det är dags att kliva upp för nu ska åka till Stockholm. :eek:
Gissa om man fortfarande var onykter efter 3 dagars festande.

Var lite hängig på födelsedagsfesten :3freak men man lever bara engång.
Och nu har man semester så man hinner ta igen sig några dagar.
Sedan är det dags för lite party igen. :fyllisar

R-Sickan

Last edited:
Gör mig till medlem!

Crille skrev:
HAha så jävla länge sedan var det ju inte för mig sedan jag festade till ordentligt,tror nog jag var fullast på årsfesten också :yoparty

Dom är ju för klubbmedlemmar men du skulle ju bli medlem :banana

:fyllisar :fyllisar :fyllisar 500kr= 10 st stora starka! :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Skitsamma får väl bara dricka 10 st då!!!! :hihi

Hör av dig om namnet på tröjan som jag ska ha då!

Seventy7 skrev:
Här har ni lite info om vad som hände på våran svensexa!

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=101404

Vågar man fråga varför nån satt med luva innan snubben kom? :kocko Hade ni inte en tanke på att det kunde misstolkas? :D :yoparty

Själv har jag varit med å filmat en kille (skådis) som sprang över vallbybron med automatvapen, där blev det oxå lite missförstånd och fullt pådrag :D

Vågar man fråga varför nån satt med luva innan snubben kom? :kocko Hade ni inte en tanke på att det kunde misstolkas? :D :yoparty

Själv har jag varit med å filmat en kille (skådis) som sprang över vallbybron med automatvapen, där blev det oxå lite missförstånd och fullt pådrag :D

Nu sket du/ni väl i brallorna när polisen ville att ni skulle lägga er ner på marken *ASG* skulle vilja ha sett era ansiktsuttryck

Vi testade dom mest på skoj, sen satt vi på lur med huvorna PÅ huvudet (dvs ej neddragna)

Nej vi sket inte på oss, vi skrattade åt det hela, saken var den att vi visste ju att det var ett missföstånd. Men avspärrade vägar & helikopter var kul. poliserna skrattade åt det lite dom med :)

Hahahaha!!!

Vilka puckon! :hihi :hihi :hihi :hihi

Garvar så det gör ont i hela kroppen! Ångrar att jag läste innan kroppen har läkt bara! :hihi :hihi :hihi :hihi

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025