Pubkväll 3:e maj!

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Som bekant så är det pubkväll på klubben imorgon lördag.

Grillen kommer att vara varm från kl.19 och framåt så ta med nåt grillbart!
 
Grillat! Hur länge sen var det man grillade? Typ förra sommaren eller nåt. Mums! Sen en Mariestads till köttet. Mmmmmm!

:tummenupp
 
Men Hallå!

Är det ingen som laddar för kvällens armgymnastik?
 
Vadådå? Menar du att du håller på och värmer upp. Man får ju inte ta ut sig i onödan.

Klart man är laddad. Hoppas det blir bra med folk i kväll. En riktig sommarfest....
 
Kanon! Så ska det låta!

Och så här ska det se ut!!
 

Bifogat

  • Ölen.jpg
    Ölen.jpg
    119.9 KB · Visningar: 190
Klart som F-N att man laddar upp. Men ska jag klara av att hålla er nöjda med alkoholaltiga drycker hela natten så måste jag nog tänka lite på vad jag själv halsar i mig..

:öl :öl :öl

Så, nu räcker det.... NOT!!!!

En till, bara en till...
 
ikväll

Ikväll blir det en riktig röjar-majfest .. hoppas den blir lika bra som den första klubbfesten jag var på för ganska precis två år sedan.. då rockade vi på dansgolvet konstant till dess att kl va halv 6 på morgonen å man gick hem efter solens uppgång... ahhh minnen :rock

Party on!!!!
 
Jag fick besök av Micke, Andreas och Toni som blev såhär glada av att få en flaska av mitt finfina vin :crash
 

Bifogat

  • festtemp.jpg
    festtemp.jpg
    84.2 KB · Visningar: 195
Ge inte Toni nå mer. Han ser ut att ha fått nog.... :p
 
cbjorkman skrev:
Jag fick besök av Micke, Andreas och Toni som blev såhär glada av att få en flaska av mitt finfina vin :crash

Lite BIKE läsning ser det ut att vara oxå :D :tummenupp :fakta
 
Last edited:
Vinet verkar juh vara gott....hmm blanda med hudlotion eller vad det nu är. Men vad gör man inte för att bli full ;) Gissar att några mår så här :zpy
 
Mell skrev:
Ge inte Toni nå mer. Han ser ut att ha fått nog.... :p

Var det ur Palmolivflaskan dom fick smaka eller... av Toni´s ansiksuttryck kan man ju undra vad det ar du severar dina vanner :crash
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top