Pubkväll 3/12. Var?

• Thread starter Thread starter JoS
  • Start date Start date

Var skall vi vara på onsdag?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
MoosE skrev:
Då kanske vi ska ta å ändra tiden till halv sju eftersom dom inte serverar mat där.......

Vi kanske kan trycka en burgare eller nåt innan.... :gnissla

:va Serverar inte News mat?
Sist jag var där så hade de mat i a f. Däremot så har de tagit bort det bästa de hade på menyn, nachotallriken :fatta! Nötter!

Last edited:
M:et skrev:
:va Serverar inte News mat?
Sist jag var där så hade de mat i a f. Däremot så har de tagit bort det bästa de hade på menyn, nachtallriken :fatta! Nötter!

jaha... :va jag tyckte det var någon som skrev att dom inte serverade mat där...

jaja men ska vi säga klockan sex då :)
så kan vi :fyllisar :fyllisar :banana :banana lite längre..

Ska vi köra på 18.00 på News då? Det får väl bli obokat den här gången eftersom vi inte har nån lista på hur många som kommer.....

Det ligger "bakom" forumgallerian. Gå från teknikmagasinet förbi mcdonalds och bill&bull (tror jag det heter). "Upstairs på news café" eller något sånt står det på skylten.

Kryptonit skrev:
Det ligger "bakom" forumgallerian. Gå från teknikmagasinet förbi mcdonalds och bill&bull (tror jag det heter). "Upstairs på news café" eller något sånt står det på skylten.
På hörnet andra sidan dragarbrunnsgatan alltså? Sett från McD då.

Ugluk skrev:

Ingen aning... Jag har ingen koll alls på gatorna därnere. Orienterar mig med hjälp av skräpmatsställen och butiker. :rolleyes:
Ställ dig vid teknikmagasinet och vandra mellan Åhlens samt McDonalds så uppenbarar sig news :fyllisar

Ugluk skrev:

Här är vägbeskrivningen om du kör bil!

0.0 Starta på Fyristorg (PUMPEN)50m

0.0 Kör vänster in på Drottninggatan 40m

0.1 Kör höger in på Östra Ågatan 210m

0.3 Kör vänster in på Bangårdsgatan 210m

0.5 Kör vänster in på Dragarbrunnsgatan 130m

0.6 Stopp på Dragarbrunnsgatan

Bifogat

• se_MapImageLocator.gif
    se_MapImageLocator.gif
    22.7 KB · Visningar: 25
Last edited:
Inas bild: (Ni KAN inte missa!)

Bifogat

• News.jpg
    News.jpg
    54.3 KB · Visningar: 31
Då vet jag vilket ställe det är. :tummenupp

Edit: Om någon som ska med i morgon inte kunnat tanka hem Rörkenfilmen men vill ha den kan jag bränna skivor och ta med.
Skriv ett inlägg isf.

Last edited:
Jag skippar troligen denna onsdags-öl - min leverans av bromsvätska, tvåtaktsolja och annat godis har anlänt, så jag ska hämta upp det under kvällen och har därmed fullt upp med viktiga prylar... blir ju fest tillräckligt i helgen.

Hallååå News Café serverar ju jätte mkt mat ;o) Så 18 är ju bra....om vi beställt bord där så vi kan få en chans på långbord!? eller är det redan gjort kanske? M:t?...undrar hur många vi blir.....

/C

Last edited:
Vi har ju som sagt ingen anmälningslista den här gången så att boka blir nog svårt. M:et har för övrigt ifrånsagt sig ansvaret att boka bord i framtiden....

En annan får väl se till att Tokholmarna har el & värme i sina hus i kväll istället för att dricka några öl & äta lite gott :D

Deadmetal skrev:
En annan får väl se till att Tokholmarna har el & värme i sina hus i kväll istället för att dricka några öl & äta lite gott :D
Låt dom frysa.. :brynad

:fyllisar

hmm....jaha, men boka bord är ju inte så svårt. Om jag är duktig och sätter upp en lista på vilka som ska komma nästa gång ja då ska jag boka bord.....hursom det löser sig alltid som han sa, han som sket i vasken :D

/C

Kommer ner iaf runt 6 tiden! Hänger väl i baren och dricker pilsner! Ha på er som kommer efter mig, kommer vara sllüttt då :)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla