Nej, nej, dumsnut! Inte på mig! Lilla_Tingeling vill höra hur gärna ni vill att hon ska komma dit!ktmjacke skrev:Snällaaaaaaaaa mattias,du kaaaaaan väl komma,pliiiiiiiiiiiiiiis.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, nej, dumsnut! Inte på mig! Lilla_Tingeling vill höra hur gärna ni vill att hon ska komma dit!ktmjacke skrev:Snällaaaaaaaaa mattias,du kaaaaaan väl komma,pliiiiiiiiiiiiiiis.![]()
ktmjacke skrev:Muahahahahahahaaaaaaaaaa!Är det nån som dragit igång ännu?Själv e man präktigt "nyss hemkommen" behövs nog inte mycket innan brudarna blir snygga ikväll inte.SKÅÅÅÅÅÅÅL.
Mattias skrev:Nej, nej, dumsnut! Inte på mig! Lilla_Tingeling vill höra hur gärna ni vill att hon ska komma dit!
Men jag vill ju det oxå!!!!Snällt av mattias att påpeka det tycker jag,det kallar jag för en moderator med servicekänslaLilla_Tingeling skrev:Neeh, det vill hon inte!!!
Så va snäll och lägg ner ditt negativa snack!
// Lena
Haka på rå jäla tunnisLartes skrev:Du kör non.stop?
Det ska du ha Cred för![]()
ktmjacke skrev:Haka på rå jäla tunnis![]()
Såg att du kör riktig sporthoj oxå,måste ju bara visa vad du går för när det gäller sponken o pussycats.Lartes skrev:Du kör non.stop?
Det ska du ha Cred för![]()
ktmjacke skrev:Såg att du kör riktig sporthoj oxå,måste ju bara visa vad du går för när det gäller sponken o pussycats.![]()
Tog upp min igår,därför man e "lite" modifierad idag.Har alltid hamnfest när vi gör vinter.Lartes skrev:Ikväll?
Får se om jag hinner, måste meka med båten
Det e skitkul att ha båt när det är dags att ta upp den![]()
ktmjacke skrev:Tog upp min igår,därför man e "lite" modifierad idag.Har alltid hamnfest när vi gör vinter.
Ha ha ha,själv e man i ställningsbranchen,så man har ett hyfsat seriöst tält på vintrarna.Lartes skrev:den e redan upptagen fast nu måste vi tömma motorn på vatten ta bort drevet sätta upp kappell å byta olja
ktmjacke skrev:Ha ha ha,själv e man i ställningsbranchen,så man har ett hyfsat seriöst tält på vintrarna.Vad har du för båt?
Renken 29 fotare.Lartes skrev:En Skibsplast Cobra 670
Vad åker du?
ktmjacke skrev:Renken 29 fotare.
Typ samma här,min e en såndär som det går bra att dricka öl i där bakLartes skrev:Ingen aning, jag kan absolut ingenting om båtar
Är rätt ointresserad, bara kul att ha å åka i på sommrarna
ktmjacke skrev:Typ samma här,min e en såndär som det går bra att dricka öl i där bak![]()
SEGELBÅT??????????Nä fy fan,40 knop till första bästa skärgårdskrog med tillståndLartes skrev:Skibsplast e en Norsk daycruiser, men en ynklig liten V6 på 195hk tror jag
E din en segelbåt eller?
ktmjacke skrev:SEGELBÅT??????????Nä fy fan,40 knop till första bästa skärgårdskrog med tillstånd![]()
Gubben.. ALLA har större än dig.....Lartes skrev:Då e din snabbare än min, säkert större också
ASGARVAR,hur visste du det?Nån som lagt ut nakenbilder på mig eller?Lartes skrev:Då e din snabbare än min, säkert större också
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |