Pub Kväll I sthlm 3/3 - 07

urrr.. hoppsan i uppsala. jahapp. ja, öl går väl alltid ner på nått sätt.

Skulle tro att du ska till Gröna Jägaren på Ölbingon tidigare under dagen, men så länge kanske du inte kommer ihåg vägen? :rofl :krama

Just i fan, det hade jag ju glömt. Förra året fastande vi ju till på GJ lite väl länge.

Jag kan ju knyta några tygremsor kanske, då lär jag ju hitta tbx. Eller kanske någon av tjejerna har koll på var tusan vi ska.....NÄR VI VET VAR VI SKA???!!

kan gott å väl hända att jag är på..ska eventuellt jobba söndagen men det har ju inte hindrat någon förr:D :yoparty

Kolla in www.ettstalle.se, har inte varit där själv, men ska tydligen va helt ok. Ligger bra till oxå. Öppet till 3, med dansgolv å allt.

Så ni menar att man ska bli tvungen att åka till jobbet på en lördag:va (jobbar i huset)

Har aldrig varit där på lördagar, så jag har ingen aning om hur det är då. Kanske är läge att kika in, även om det känns som att åka till jobbet:)

Så ni menar att man ska bli tvungen att åka till jobbet på en lördag:va (jobbar i huset)

Har aldrig varit där på lördagar, så jag har ingen aning om hur det är då. Kanske är läge att kika in, även om det känns som att åka till jobbet:)
Jobbar du på skattemyndigheten???Såg att du e utanför huset i din profilbild.Var med o byggde om där för ett par tre år sen.

Jag skulle så gärna vilja gå dit men eftersom det är så många här som hotat mig med stryk så törs jag inte.

Den ende som verkar vara genuint snäll är Roller.

Är verkligen resten av er elaka rövknullande karatemonster?

Jag skulle så gärna vilja gå dit men eftersom det är så många här som hotat mig med stryk så törs jag inte.

Den ende som verkar vara genuint snäll är Roller.

Är verkligen resten av er elaka rövknullande karatemonster?

Jag är snäll. Men jag kan vara hårdhänt om du vill?

Skinnstall.jpg

Last edited:
Nyheter
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!