PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Snart åker jag hemifrån oxå. Hehe.
Hoppas det finns nån man känner igen på plats så man inte behöver stå ensam io ett hörn. *grinar*
Men samtidigt så jag har på mig SH-tröjan så jag syns o det är bara komma o heja. :D
 
Nu bär det av...jaktoljan är påstänkt och fintröjan struken!

Leeeeets Roooooooock!:yoparty
 
håll ut gott folk, ska bara få i oss ett gäng med bira å raka ballarna sen dyker jag å ozto upp...:slicka
 
statusrapport:
börjar blir full på ett hotellrum i närheten....
 
:hoppa Ja då var man hemma i soffan igen :)
Tror jag kom sist och gick först eller nå sånt :D
Men himla kul att de var så många som var där :) och att de var en trevlig kväll som vanligt och kul att träffa alla som man inte sett på så länge.

:rolleyes: Han i alla fall med å lägga lite is i väll valda kalsonger och bh:ar :D
Bobo du ska få köpa nya ... åt mej :tungan bara så du vet :rolleyes: :tuttar

Dreggel lovar att inte klä av dej nästa gång ;)
Pinky jag lovar att ta med partykameran och fota dej nästa gång...och något säger mej att nästa gång blir i gbg eller ? ;)

Och om BadToy är snäller så lovar jag att hålla ögonen öppna lite mer :D

Kul å se er alla och sussa gott och må så underbart med era bakfyllor senare i dag söndag ;)

:pannkyss

:tummenupp IronMike detta gjorde du bra. Vi får pyssal ihop en kväll till våren också :)
 
Är nu hemma efter en riktigt kul och trevlig kväll, tack alla :tummenupp

Träffade massor av trevligt kul folk och jag trivdas från början till slut :)

Tack Ironmike för en höjdarkväll det har du gjort bra :tummenupp

Snack om efterfest och sedan var alla bara borta... Vad hände? Vad missade jag?

Men nu är det god natt för min del.

// Kjelle
 
Är nu hemma efter en riktigt kul och trevlig kväll, tack alla :tummenupp

Träffade massor av trevligt kul folk och jag trivdas från början till slut :)

Tack Ironmike för en höjdarkväll det har du gjort bra :tummenupp

Snack om efterfest och sedan var alla bara borta... Vad hände? Vad missade jag?

Men nu är det god natt för min del.

// Kjelle


Hur lyckades du gömma dig hela kvällen från mej & min kamera?

//Simon
 
Hur lyckades du gömma dig hela kvällen från mej & min kamera?

//Simon
WTF... Hur kunde du missa mig? Vi var ju bara en halvmeter från varandra flera gånger och jag till och med petade på dig...

Att jag sedan inte kom med på bild gör ingenting. Det pryder ingenting... :D
 
WTF... Hur kunde du missa mig? Vi var ju bara en halvmeter från varandra flera gånger och jag till och med petade på dig...

Att jag sedan inte kom med på bild gör ingenting. Det pryder ingenting... :D

Ah du menar att jag ska skaffa glasögon ;)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top