Ullis
Ny medlem
Ja...det var ju järnmickes plats, och när han inte skull käka petade jag in mig själv där.![]()
Ja, så då förstår jag inte vad problemet är. Du & Maria får nog ta & göra upp, för någon av er är ruskigt förvirrad

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja...det var ju järnmickes plats, och när han inte skull käka petade jag in mig själv där.![]()
Faaaan!!!!!
Jag är bortlovad på kalas den kvällen.......
Hade tänkt att för första gången få beblanda mig med det vacka folket från sporthoj, eller i alla fall få stå i ett hörn och storögt begapa denna eminenta församling.
Men vad är en sporthojsfest på Hard Rock.... Hare så kul dårå....
Kommer igen i februari?
Det tror jag inte är några problem (även om jag inte har några problem att minnas en viss nippletwist) jag var mer rädd att jag inte skulle klara att hålla fingrarna i styr.![]()
Hmm, det finns en möjlighet till att jag kommer behöva en sängplats denna kväll. Kan jag isf räkna med dig?
Fulgubbar...tihi tihi![]()
Usch, så orutinerat!!! Byt kalas!!![]()
Ja, så då förstår jag inte vad problemet är. Du & Maria får nog ta & göra upp, för någon av er är ruskigt förvirrad![]()
Det stavas med två L.
Hade jag tänkt det skulle stå FULL, då hade jag inte rodnat. Fast det misstänker jag att du förstod![]()
Inte det minsta förvirrad(tror jag
). IronMike sa först runt 30 matgäster vilket innebar att jag skrev upp mig på plats 30
. Sen minskade antalet platser till 25, vilket blir ett problem för både mig och Lord Adrian. För om det bara får plats 25 matgäster blir vi båda utan stol då jag kan anse att de som skrivit upp sig på plats 26-29 har tjing på att äta före oss båda.
Det jag är dock något förvirrad över är om det är 25 som gäller eller kommer Hard Rock godkänna att vi blir 30? Hoppas få ett klart svar på detta efter att IronMike varit där på onsdag. (Finns det ett svar på det redan bland allt spam i tråden så upplys mig gärna)
Oavsätt middag eller inte så ser jag fram emot en höjdarkväll![]()
/Maria
Byta bort ett 50-års kalas jag glömt bort?Njaaa, har nog med fienden som det är....
![]()
AndreasNO kommer bli olidligt svartsjuk och vara en plåga under hela pubben om han får reda på att du slaggat hos mig![]()
AndreasNO kommer bli olidligt svartsjuk
). IronMike sa först runt 30 matgäster vilket innebar att jag skrev upp mig på plats 30
. Sen minskade antalet platser till 25, vilket blir ett problem för både mig och Lord Adrian. För om det bara får plats 25 matgäster blir vi båda utan stol då jag kan anse att de som skrivit upp sig på plats 26-29 har tjing på att äta före oss båda.
Det jag är dock något förvirrad över är om det är 25 som gäller eller kommer Hard Rock godkänna att vi blir 30? Hoppas få ett klart svar på detta efter att IronMike varit där på onsdag. (Finns det ett svar på det redan bland allt spam i tråden så upplys mig gärna)
/Maria
/Maria
Åh jag vill gå!
Tänkte vara lite jobbig och ställa lite frågor eftersom man är så ung och oerfaren![]()
Stället stänger 3?
Finns det något dugligt motell eller liknande i närheten?
Hur ska ni från uppsala ta er in o hem? Sista tågen hem går 00:20 - då hinner man knappt bli varm i kläderna ju! Bil = inget dricka => No way!
Hoppas folk har överseende med mina frågor..![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten