PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Ursäkta en kanske dum fråga apropå fota eller inte fota, på gruppkörningarna så fotas det ganska friskt, men jag kan inte påminna mig om att någon skulle ha misstyckt (annat än möjligen i undantagsfall) vad är skillnaden?:confused:

Jag brukar inte fastna på bild, iofs är jag ju sjukt j-a snabb.

HA! Vi i 40+elitstyrkorna har överlevt tillräckligt många frostnätter för att kunna supa det här jävla internetdagiset tillbaka till amöbastadiet utan att ens torka ölskummet av överläppen.:arsele

:fakta
Well spoken!

:crash

:zpy
Det är hotshots som regerar!

Last edited:

Bifogat

• Kapten%20Bl%C3%A5%20%28Medium%29.JPG
    Kapten%20Bl%C3%A5%20%28Medium%29.JPG
    66.6 KB · Visningar: 69
Last edited:
Sluta babbla , börja kröka !

Är det fest eller!!!
:D :D

Meeeh det är välklart som fan det är fdest!!!!

Haru somant eller?!?!?:va

som sagt, vad snickare dricker vet jag inte, men jag föredrar hallonsaft, spädning 10 på 1, fråga Samhaine.. Hon påstår det

Ja fiiifan du her greppat det där med blandningeförhållandet helt fel... man får ju väsrta socker kicken av så myckwet saft till så lite vatten.... INTE BRA!:ajjabajja

Last edited:
Man har delade åsikter om att lägga ut bilder...

Vad anser folk om film? Någon frågade mig herromdan, om någon kommer göra en "sh.com film som ett minne av kvällen" :va

Vilket är värst, bild eller film? Vore det kul om någon filmade ihop ngt som man sen kunde tanka ner...

Personligen gillar jag inte mig själv på bild, men film är annan sak, då får man en chans att synas ur fler vinklar, samt kanske säga ngt kuligt. Vill man inte vara med så kan man titta bort =)

bildbevis är alltid underhållande:D

Det tycker jag också... Sålänge man är rökig, men är man redlös å gör ngt dumt eller etc, så kan man bli lack dan efter när det ligger på nätet.

Egentligen borde det kanske vara "är man med i leken, får man leken tåla". Dvs råka hamna på bild om man är svinaktigt full, -skylla sig själv.

Äsch jag vet inte, svårt de där.

Men frågan är om det finns ngt intresse för en sporthoj-fest film? ..som minne av kvällen. Det värsta jag ju redigeras bort liksom.

Det tycker jag också... Sålänge man är rökig, men är man redlös å gör ngt dumt eller etc, så kan man bli lack dan efter när det ligger på nätet.

Egentligen borde det kanske vara "är man med i leken, får man leken tåla". Dvs råka hamna på bild om man är svinaktigt full, -skylla sig själv.

Äsch jag vet inte, svårt de där.

Men frågan är om det finns ngt intresse för en sporthoj-fest film? ..som minne av kvällen. Det värsta jag ju redigeras bort liksom.

tror det kan va en kul grej:) som jag skrev tidigare så är våra fester i rapido väl fotograferade :D Va fan moderatorena får väl rensa ut om det blir allt för skandalöst:tuttar :D

tror det kan va en kul grej:) som jag skrev tidigare så är våra fester i rapido väl fotograferade :D Va fan moderatorena får väl rensa ut om det blir allt för skandalöst:tuttar :D

Jag delar åsikten... Samtidigt som linslusar ofta poserar glatt, men ångrar sig dan efter. En annan sak är om man blir fotad utan at veta om det.

Det är 2 helt olika saker....

Jag delar åsikten... Samtidigt som linslusar ofta poserar glatt, men ångrar sig dan efter. En annan sak är om man blir fotad utan at veta om det.

Det är 2 helt olika saker....

Helt klart. men går man på på en mörk club o ser blixtar så:näsblod

Borde man haja :rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!