Psy-Trance-festivaler och äventyr

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
IBIZA!?
jag trodde dom åkte till gotland o söp eller på sin höjd till finland på nån bankörning
 

MadKat

Luktar gummi?
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Än så länge
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -93
Hur kunde jag missa denna tråd:va

2009 blev katastrof då FMF blev inställt och VuuV han jag inte med:huvet

Och i år satte en nackskada stopp för allt som hade med festival att göra:huvet:huvet

FMF 2011:yoparty 308 dagar kvar :rolleyes:
 

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Ort
Hufvudstan
Hoj
YBR125
Även jag missade årets festivalsommar pga skada, men nästa år då jävlar! Ska starta en samåkning-till-festival-2011 tråd när programmet för nästa år blir mer fastställt.
 

Ouro

Sporthojsnörd
Gick med
13 Sep 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
gsx1kr k2
Även jag missade årets festivalsommar pga skada, men nästa år då jävlar! Ska starta en samåkning-till-festival-2011 tråd när programmet för nästa år blir mer fastställt.

Gört!
Aldrig fått arschlet ur vagnen och dragit ner till sensation/vuuv/fmf/mm även fast det vart på tapeten många gånger. Ngn form av sporthojssamåkning är precis vad jag behöver.

OT. nån annan som var och såg Astral Projection här i sthlm för 2v sen?
 

flunk

Medlem
Gick med
25 Apr 2010
Ort
utanför Uppsala
Hoj
GS750 Café, CBR600 (såld), R6 (såld)
Gört!
Aldrig fått arschlet ur vagnen och dragit ner till sensation/vuuv/fmf/mm även fast det vart på tapeten många gånger. Ngn form av sporthojssamåkning är precis vad jag behöver.

OT. nån annan som var och såg Astral Projection här i sthlm för 2v sen?

Jag var. Var ju helt sjukt bra. Fick mig en riktig nostalgitripp från back in the days! :) :banana :Bugar
 

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Ort
Hufvudstan
Hoj
YBR125
Jag med, blir lika glad varje gång jag hör Mahadeva! Såg även Simon Possford i våras, det var en upplevelse som alltid! Technostate är en bra arrangör.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Även jag missade årets festivalsommar pga skada, men nästa år då jävlar! Ska starta en samåkning-till-festival-2011 tråd när programmet för nästa år blir mer fastställt.

Hoppas din tråd kommer ge ett bättre resultat än min. :) Får väl hålla utkik och anmäla mig när jag ser den. :tummenupp
 

MadKat

Luktar gummi?
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Än så länge
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -93
Även jag missade årets festivalsommar pga skada, men nästa år då jävlar! Ska starta en samåkning-till-festival-2011 tråd när programmet för nästa år blir mer fastställt.


Härligt, hoppas många hänger på.. Lite tidigt dock att diskutera, men kan va bra då det blir lite helhetsbild av hur många som är sugna:yoparty
 

ClownCakeSE

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
Yamaha FS1 92
Man flyger smidigast från Säve till Frankfurt Hahn med ryan air, och tar taxi de felande 2 milen till festivalområdet. Billigt om man bokar i tid ;)

Det måste vara en vråltrimmad motorcykeltaxi i så fall för det är sex mil och inte två enligt google maps.
 

flunk

Medlem
Gick med
25 Apr 2010
Ort
utanför Uppsala
Hoj
GS750 Café, CBR600 (såld), R6 (såld)
Hahaha...
Jag och brorsan tog hojarna till Vuuv förra året. Satan vad det regnade hela tiden. När vi kom till Tyskland hyrde vi en bil istället.
Det var helt jävla värdelöst.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hahaha...
Jag och brorsan tog hojarna till Vuuv förra året. Satan vad det regnade hela tiden. När vi kom till Tyskland hyrde vi en bil istället.
Det var helt jävla värdelöst.

Behövde ni bara hyra bil istället för båt kan det ju inte ha varit så väldigt illa. ;)

Var det festivalen som var värdelös, eller regnet?
 

flunk

Medlem
Gick med
25 Apr 2010
Ort
utanför Uppsala
Hoj
GS750 Café, CBR600 (såld), R6 (såld)
Regnigt och blött. Lergegga. Ny, i mitt tycke, sämre festivalplats. Det billiga vinet vi köpte tog slut för snabbt.
Nej, det blev en ganska sunkig resa.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Regnigt och blött. Lergegga. Ny, i mitt tycke, sämre festivalplats. Det billiga vinet vi köpte tog slut för snabbt.
Nej, det blev en ganska sunkig resa.

Ah, ok. En massa geggig lera utan ett stort lager alkohol, så man inte bryr sig, då förstår jag att det inte var någon höjdare. :död
 

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Ort
Hufvudstan
Hoj
YBR125
Årets festival sommar för min del bestod av ett besök till boom i portugal och lost theory i croatien. Nåt regn hade jag knappast problem med med, snarare stekhett sol :) RIktigt sköna festivaler! Fick ihop rätt många mil åxå.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det blir väl knappast hojen dit... Men är det någon mer som ska på Winter Tam Tam 2012 i Köpenhamn?

Infinity_Blue_by_vladstudio-1.jpg

http://www.globalfoundation.dk/

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Stage 101 - Indoor
Fullon/Psy: (Room for 3000 people)

Eskimo (England)
Astral Projection (Israel)
Switch (Israel)
System Nipel (Israel)
Ananda Shake (Israel)
Ultra Voice (Israel)
Kunavin (Denmark/Ukraine)
Freaked Frequency (Serbia)
Demontex (Israel/Denmark)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Stage 202 - Tent Stage
Progressive Trance (Room for 3000 people)

Fabio & Moon (Germany)
Klofgeister (Germany)
Coming Soon!!! (Israel) (59 days in beatport 1st place)
Time In Motion (Denmark)
Osher (Israel)
Hatikwa (Germany)
Double-Click (Israel)
Flexus (Denmark)
Skaegz (Denmark)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Stage 303
Friends of Tam Tam (Room for 300 people)

Mad Actors (Sweden)
Anneli (Sweden)
DJ Wilson (Denmark)
Godin (Denmark)
M Storm (Denmark)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

(05:45 in i videon börjar det bli lite mer fart på det hela. :))

Ringde dit och bad dem hålla tre VIP-biljetter, så jag hoppas de ligger där och väntar på oss. :gnissla
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det finns numera två lediga VIP-biljetter - fick två återbud :död - till Winter Tam Tam, ifall någon vill följa med. :hej

Hör av er innan kl. 14 idag! :tummenupp
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top