PS3 Grand Turismo 5 Sporthojs-kamp

Inte så kul när jag drog fram superbilen som gör över 450 km/h tydligen, alla ba drog typ asså.

Min Minolta vart också utan fäste o ingen abs.
Däcken tokslut efter 1 varv. Åkte tillbaka en bit o in i depå.
4 min efter o gav upp.

Jag vill också köra 4wd nästa gång, och nya banor så fram med förslag. Jag har kört en audi ibland som var ganska trevlig 4wd.

Nu skrev jag i programmet träning 2000-2030 för att alla skulle hinna logga in men 30 min uppsamling är onödigt mycket så öppning av rum senast kl19:45 och första start kl 20:00 kanske passar bättre. Jag har lite svårt hinna nåt mycket tidigare.

Ska vi nöja oss med 4 heat kanske? Och/eller kortare heat?

Nu var TC förbjuden, ska vi förbjuda ytterligare nåt mer hjälpmedel till nästa race?

jag tycker 5 heat är lagom mycket. Tidigare start på tävlingsdagen är bättre.
Bilbyte mellan heaten, kan det vara nått?

Tex om man kör 4wd på snöbana för att i nästa race köra en Jaguar XJ1200 på Tsukuba eller nått.

Driving line borde inte vara tillåtet, körhjälpmedel tycker jag annars kan få vara tillåtna, det går ju köra snabbare med dom urkopplade och om någon vill safe:a ett lopp kan dom väl få göra det.

Tycker upplägget är bra med samma bil annars.. men ett heat på nurburgring med Lamborghini Gallardo hade varit kul, då går det riktigt fort :D

Men snö och rally delen i gran turismo är ju katastrof, som att köra iskörning med sommardäck ungefär, så tycker vi kan hålla oss till asfalt. Kanske ett nattrace?

Drivingline måste vara tillåtet annars är det totalkört för tex mig som typ bara hinner spela när vi ska rejsa så jag kan inte banorna för fem öre.

Det är alltså nästa söndag tävlingen går av stapeln.

Om det inte blir några förändringar antar jag att det är Nurnburgring, nattrace och Lamborghini som gäller?

Det är alltså nästa söndag tävlingen går av stapeln.

Om det inte blir några förändringar antar jag att det är Nurnburgring, nattrace och Lamborghini som gäller?

ja, 25e blir väl sista söndagen.

Jag röstar i alla fall för det förslaget. Om inget annat bestäms i tråden under denna vecka så spikar vi det. Så att de som vill hinner träna lite.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT