PS3 Grand Turismo 5 Sporthojs-kamp

Vi har ju kört sista söndagen i månaden men vi borde kanske byta till första söndagen istället för det verkar passa Fraden och Norman bättre.
För oss övriga gör det nog ingen skillnad.

Vi har ju kört sista söndagen i månaden men vi borde kanske byta till första söndagen istället för det verkar passa Fraden och Norman bättre.
För oss övriga gör det nog ingen skillnad.

varför inte både? kan ju folk välja... eller blir det för få då?

Jag kan varannan söndag generellt :) idag tillexempel. Men man kan ju lägga in extra rejs om det finns folk, regler och bestämmelser är liksom till för att brytas, right?

Jag har en playseat stol och g27 ratt samt pedalställ broms/gas/koppling om någon vill ta GT5 till en helt ny nivå.

Även växelspak som sitter fast i stolen

Funkar även till pc

Har använt det ca 1 timme.

Pris bud

Last edited:
Finns ingen mening att vara pragmatisk. Nu ändrar jag datum för nästa rejs till 3/2. Jag byter även bil till Imprezan, den är lagom snabb och rolig.

Vilken av dem. Tror jag har 2 versioner men kan ha fel?!

Pratar vi stock styrd från servern eller ere fritt fram att leka med inställningar?

Typiska banor?? Vill ju fuskträna på lördag ;)

Personliga favoritet är deep forest och mountain trail. Både normal och R.

Vore kul om en av dem kom med.

Last edited:
Vilken av dem. Tror jag har 2 versioner men kan ha fel?!

Pratar vi stock styrd från servern eller ere fritt fram att leka med inställningar?

Typiska banor?? Vill ju fuskträna på lördag ;)

Personliga favoritet är deep forest och mountain trail. Både normal och R.

Vore kul om en av dem kom med.

Vi tar väl den senaste Imprezan, vilken årsmodell det nu är!

Jepp, bone stock från servern. Poängen är ju att vi ska ha jämna rejs med bra fajter hellre än att någon ska dominera.

Bara en bana bokad ännu så länge så släng fram era önskemål bara. De två banorna har vi ju kört några gånger nu så jag skulle ju gärna byta ut dom mot nåt annat men men, även om jag styr månadsrejsen lite här så försöker jag göra det genom att läsa av de demokratiska åsikterna i tråden.

Kolla första inlägget i tråden, jag försöker uppdatera det lite eftersom även om det bara är lite med lillfingret.

Last edited:
Vi tar väl den senaste Imprezan, vilken årsmodell det nu är!

Jepp, bone stock från servern. Poängen är ju att vi ska ha jämna rejs med bra fajter hellre än att någon ska dominera.

Bara en bana bokad ännu så länge så släng fram era önskemål bara. De två banorna har vi ju kört några gånger nu så jag skulle ju gärna byta ut dom mot nåt annat men men, även om jag styr månadsrejsen lite här så försöker jag göra det genom att läsa av de demokratiska åsikterna i tråden.

Kolla första inlägget i tråden, jag försöker uppdatera det lite eftersom även om det bara är lite med lillfingret.

Efter vad jag kommer ihåg så blev det ju domination ändå.... trots att jag hade samma bil som er :D 10-15 sek på nordslingan när det gick som bäst för mig! Men jag hade tjuvtränat (lite väl mycket) på den banan, med annan bana blir det nog väldigt jämna strider om förstaplatsen hoppas jag

Efter vad jag kommer ihåg så blev det ju domination ändå.... trots att jag hade samma bil som er :D 10-15 sek på nordslingan när det gick som bäst för mig! Men jag hade tjuvtränat (lite väl mycket) på den banan, med annan bana blir det nog väldigt jämna strider om förstaplatsen hoppas jag

Glömde säga att du ska köra fiat 600 i nästa rejs.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph