Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
60versionen e mycket svår att få tag i men 40 borde finnas men nu ãr det lågsãsong så många avvaktar att köpa in lager tills hösten. Kollat pricerunner ang fler inköpssttãllen?
Tack o lov att man fick tag ps3 60 versionen förra sommarenden e grym
![]()
60 gig har bättre kompabilitet med ps2 spel bla.
...
Hur som helst, oavsett priset på denna konsoll så är den värd varenda krona. Jag hade betalat det dubbla om jag var tvungen och hade vetskapen då om dess grymma prestanda etc.
Jisses... SKAFFA HOJ!.![]()
eb games har inne. va runt i ett gäng butiker i veckan o skulle köpa.. alla hade slutsålt men eb hade en hel drös så prova där
Köp begagnat, bara det är med kvitto och garanti kvar så är det ju lugnt. Kan man komma undan billigare och så får man med lite mera spel, oftast.
Kollat pricerunner ang fler inköpssttãllen?
Å andra sidan så är skillnaden minimal om du inte sitter på en bunt ps2-spel (original).
Japp, har kollat. Finns på några ställen men verkar vara ganska sällsynt. När jag vill ha något så vill jag helst ha det igår så jag hade tänkt slippa skicka efter.
Har inga ps2-spel... sist jag hade ett tv-spel var det sega som gällde... 16-bitars
Edit: Vad fan hette den blåa igelkotten?![]()
The Hedgehog
/2old
![]()
Haha, där är han ju! Fast sonic heter han ju... dags att skaffa glasögon gamling?![]()
Nej tack, prisskillnaden är ytterst marginell så då köper jag hellre nytt.
Tror det är du som behöver skaffa det...jag trodde ingen kunde missa att se att det stod Sonic på bilden....(o de vet väl ändå alla)
bra räddning va![]()
När jag köpte min konsoll var det billigaste i butik som fanns hemma, ett paket med två skit-spel 4699. Detta var i början av Juni. Kollade Elgiganten, onoff, Siba, EB-games, m,m... någon butik skulle ha 4500:- för bara konsoll, utan spel.
Så jag köpte mitt begagnade med 5 spel. Devil may cry 4, Tony Hawk, Motorstorm, Sonic och Call of Duty 4. Kostade mig 4000:-.
Enligt Sony's chef så kommer 80gb-versionen dyka upp i Europa 27 augusti i år. Då för 399Euro. Så kan du vänta en stund så ska du köpa denna version. Om den inte blir försenad förvisso, men inget sagt om det ännu.
Webhallen hade på lagret så nu är dagen räddad. Hoppas det blir mer regn![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |