PS2-tillbehör?

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Sitter här hemma i höst/vintermörkret och stillar hojabstinensen med öl och Tourist Trophy. Dock börjar tålamodet tryta, då jag har glapp i mina handkontroller! (och nej jag är inte för full, har bara hunnit med en :öl )!

Nu undrar jag om det är någon som vet någon snabb och tillförlitlig sida med prisvärda SONY PS2 - handkontroller, alt. doublepack inkl. minneskort!
Behöver ej vara svensk sida. Hoppas på snabba svar så man kan beställa ikväll! Tack på förhand
/Benke

Benke skrev:
2638494 Sitter här hemma i höst/vintermörkret och stillar hojabstinensen med öl och Tourist Trophy. Dock börjar tålamodet tryta, då jag har glapp i mina handkontroller! (och nej jag är inte för full, har bara hunnit med en :öl )!

Nu undrar jag om det är någon som vet någon snabb och tillförlitlig sida med prisvärda SONY PS2 - handkontroller, alt. doublepack inkl. minneskort!
Behöver ej vara svensk sida. Hoppas på snabba svar så man kan beställa ikväll! Tack på förhand
/Benke

Ser att du är från malmö :yoparty
Gå till Loppmarknaden imorn (Nydala Loppis) Finns helt nya och dom är billiga som fan. :tummenupp

Herkules skrev:
2638504 Ser att du är från malmö :yoparty
Gå till Loppmarknaden imorn (Nydala Loppis) Finns helt nya och dom är billiga som fan. :tummenupp

Ah, tänkte precis tillägga att om någon visste affär(/loppis) som har öppet imorgon så är det kanon det med!
Dock undrar jag hur ärliga prylarna är på loppisen, tänker defenitivt inte köpa stöldgods! :mad:

Är inte från Malmö, men bor här sen mindre än ett år - var hålls "Nydala loppis"?

Benke skrev:
2638519 Ah, tänkte precis tillägga att om någon visste affär(/loppis) som har öppet imorgon så är det kanon det med!
Dock undrar jag hur ärliga prylarna är på loppisen, tänker defenitivt inte köpa stöldgods! :mad:

Är inte från Malmö, men bor här sen mindre än ett år - var hålls "Nydala loppis"?

Tror inte att det är stöldgods för dom har varit där nu ett bra tag. Tror att snuten skulle plocka dom innan. Annars har du El-Giganten.

V. Hindbyv. 14 20042 MALMÖ
Tel 040-94 41 10

http://kartor.eniro.se/query?what=m...163;0;0;0;0;0;&ax=&click_id=GulaSidorna_ToMap

Herkules skrev:
2638576 Tror inte att det är stöldgods för dom har varit där nu ett bra tag. Tror att snuten skulle plocka dom innan. Annars har du El-Giganten.

V. Hindbyv. 14 20042 MALMÖ
Tel 040-94 41 10

Tack ska du ha! Kommer helt klart ge de ett försök imorgon, har du någon aning om när det öppnar? :tummenupp

Jag köpte en trådlös dosa på Rusta för 200pix, den ligger helt rätt i nävarna.
Rekomenderas varmt.

Jag säljer dom för 350:-...men det får jag nog skämmas för, för idag såg jag dom på MEDIAMARKT för 199:-.

Annars brukar man vara glad om man hittar dom för 250-299:- för originalen.

Men mediamarkt har väl bara hunnit öppna här i stockholm, eller har ni dom där nere i söder också?

(Kul att se att ni sitter och spelar sådana där retro-spel förresten...när jag sitter å spelar Motorstorm på PS3...)

ps...du borde ju kunna få elgiganten att prismatcha mediamarkt, här i sthlm är det iaf inga problems att göra så

Last edited:
Var och kikade på den där loppisen idag... ett stånd hade handkontroll till PS2an. Den de hade var Logitechs handkontroll som var så liten att min 3åriga systerson skulle ha tycka att den var lagom. Dessutom begärde han
240:- för den, inkl. prutmån antar jag.

Slutade med beställning från discshop.se, 228:- inkl. frakt för Sonys Orginalhandkontroll. :tummenupp
Önskade helst av allt att hitta dual/double packet till en bra peng, dock är verkar det vara slut på alla ställen som tar rimliga priser för dem.

Tack iaf för tipsen /Benke

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...