rookie
www.mixpix.se
Nån som har koll på Isle of Man spelet till Ps2? Är det släppt? Info? Var man kan köpa? osv
Thanx!
Thanx!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hallå Rookie!rookie skrev:Nån som har koll på Isle of Man spelet till Ps2? Är det släppt? Info? Var man kan köpa? osv
Thanx!![]()
MR Z skrev:Hallå Rookie!
Spelet du undrar över heter TT Superbikes och finns att köpa på de större och välsorterade spelbutikerna som tex Game och EB Games. Just på Game har jag sett att de på en del butiker börjat att rea ut spelen för 399:- . Jag kan verkligen rekommendera TT-spelet då det är mycket bra! Hela TT-banan "Mountain course" finns mycket realistisk återgiven, drygt 6 mil härlig hojåkning! Inget annat mc-spel har givit mig såna härliga kickar som när man gör långa feta wheelies som i detta! Synd bara att bland många hojar saknas min TLR i samlingen av hojar man kan välja!
Lycka till, och vill du ha fuskkoder till spelet så har jag dem! MR Z
enduroemil skrev:Finns detta underbara spel till xbox? Tycker jag har letat över hela internet utan resultat. Nån som kan ordna fram en länk? Jag letar vidare men jag behöver nog hjälp.
trelleborgaren skrev:har du kollat på piratebay?
enduroemil skrev:Nu har jag gjort det och det fanns bara till PS 2![]()
Det duma är att spelet skiftar namn. I bland heter det Suzuki TT supersport eller Isle of man TT supersport. Sen kommer jag inte på de andra namnet jag hitta. Men det verkar endå bara finnas till PS 2.
Nån som vet at det finns till xbox?

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen