Colinabo
Medlem
Ska inhandla ett PS3 till min son. Kan någon enkelt redogöra för för-/nackdelar med ett "vanligt " PS3 och ett PS3 slim? (bortsett från formatet)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
30% mindre energi?! Inte 30% mindre ström?
Jag kan ohms lag....
Energi kan oxå vara värme.... Energiförluster.... Man uttrycker sig inte att: Konsollen drar inte 30% mindre watt, man säger med den drar 30% mindre ström (ampere) på el-nätet!!!
Sen för det andra så finns ju bara slim versionen tillgänglig numera. Synd, den ser nämligen för jävlig ut jämfört med tjocken.

Nya ja....![]()
Ska han bara ha det att spela på? Köp det billigaste. Har han tonvis med Ps2-spel han vill kunna lira? Köp "den äldre" generationen som är bakåtkompatibel.
Annars är skillnaderna små, olika stora hårddiskar, minneskortsplats på de större.
Ska du använda den som mediecenter/cd-spelare/dvd-spelare så är slim sämre både på ljud och bild men kan hantera fler ljudformat till exempel.
Slim drar mindre ström och låter mindre.
Som sagt, bara spela så kvittar det egentligen.
Tänkte editerat mitt inlägg, "om du inte köper en beggad".
Funderar ärligt på att byta min 120 slim mot en 60gb tjock.
Den fete är ju snyggare.
Den största skillnaden är ändå ljudnivån (vilket i och för sig är mycket lägre än en Xbox).
Ang. Ohms lag. När såg ni sist angivelser i hur många ampere en hushållsapparat eller tv drog? I alla broschyrer jag läser utgår man från watt...

|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |