PS 3 fran japan ?

Viktigaste frågan är väl egentligen om den är tystare än krysslådan. Helt otroligt vad ett xbox 360 kan väsnas... :gnissla

faan jag fick spelet idag men jag måste ju vänta tills imorn på konsollen... får bli att lägga sig tidigt som man gjorde när man va lite innan julafton :huvet

Samma här, fick Motorstorm igår! :)
Men verkar som att Nhl 2k7 vart lite försenat till 30/3 :gråta
Verkar även som att jag inte hinner få min extra kontroll heller. :(

Viktigaste frågan är väl egentligen om den är tystare än krysslådan. Helt otroligt vad ett xbox 360 kan väsnas... :gnissla

Som heimdal sa, den är rätt tyst. Sägs iaf att den ska vara mycket tystar är xboxen iaf nästan ljudlös vid filmtittande för att sedan öka lite i ljudnivå när man spelar. (ganska uppenbart)

Last edited:
De japanska PS3 jag importerat och visat i butiken har varit knäpptysta, trots att dom stått på hela dagen. Så det är ju bra. Mindre bra är att det är dåligt med dualshock vibration och eventuellt även force feedback stöd.

Blir det inte force feedback och bra multiplayer i nästa gran turismo så får Sony behålla skräpet för min del...

De japanska PS3 jag importerat och visat i butiken har varit knäpptysta, trots att dom stått på hela dagen. Så det är ju bra. Mindre bra är att det är dåligt med dualshock vibration och eventuellt även force feedback stöd.

Blir det inte force feedback och bra multiplayer i nästa gran turismo så får Sony behålla skräpet för min del...

Dualshock lär du knappast få se från sonys sida igen...även fast rättstvisten med Immersion är över. Mer troligt är att vi kan få se "TouchSense". :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg