Mikael Cagiva
Ja, jävlar!
honkiie skrev:Äh, då har vi ändå fulländad nanoteknologi, det löser sig.
Yes, annars vinner de starkaste ->kineserna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
honkiie skrev:Äh, då har vi ändå fulländad nanoteknologi, det löser sig.
imaster skrev:En del butiker slänger kläder för att det är dyrare med lagerhållning av dem än att producera nytt - även där istället för att skicka det till behövande eller bara lämna till UFF..!
Chris Ash skrev:Finns det enbart positiva saker med "mer prylar åt folket"? Vad kommer att hända när hundratals miljoner asiater skaffar bilar, plasmaskärmar,datorer,DVD och eldrivna mixers? Jordens resurser är ändliga.
Mickez77 skrev:problem är till för att lösas
Jag tror att vi närmar oss pudelns kärna härFotrally skrev:Så för att sätta på många tjejer måste man ha många prylar?..trodde det räckte med en k**.![]()
SSB skrev:Jag tror att vi närmar oss pudelns kärna här![]()
Det mest...stammen.
![]()
Mikael Cagiva skrev:Klart det är fördelaktigare för en avkomma att ha en farsa och morsa som är vackra höginkomsttagare i ett I-land än bushmän på Savannen.
Nu var alltså inte min poäng vartifrån man helst vill ha sina föräldrar, utan motivet till konsumtionen av penisför...föråt mig, kapitalvarorMikael Cagiva skrev:Klart det är fördelaktigare för en avkomma att ha en farsa och morsa som är vackra höginkomsttagare i ett I-land än bushmän på Savannen.
Gixxer-Anders skrev:Personligen tilltalas jag inte av tanken att sponsra sekter.
Vad är du för en miljökämpe? Vet du inte att sekten som står bakom UFF använder barnarbetare i latinamerika. Dessutom besprutar de grödorna samtidigt som barnen arbetar på fälten.
Chris Ash skrev:Och om ingen löser dem?
SSB skrev:Nu var alltså inte min poäng vartifrån man helst vill ha sina föräldrar, utan motivet till konsumtionen av penisför...föråt mig, kapitalvaror
Även bushmän på savannen är säkert intresserade av att skaffa sig det snyggaste penisfodralet, det mest ornamenterade spjutet osv, just för att impa på bushkvinnorna.
Därför är min teori allmängiltig, huzzah!
inte så länge jänkarna styr oljehandeln, vill dom kan dom få kineserna på knä imorrn förresten bygger kina bara skitMikael Cagiva skrev:Yes, annars vinner de starkaste ->kineserna.
robbandalal skrev:vill dom kan dom få kineserna på knä imorrn förresten bygger kina bara skit
robbandalal skrev:inte så länge jänkarna styr oljehandeln, vill dom kan dom få kineserna på knä imorrn förresten bygger kina bara skit
Så sa man väl ungefär om den japanska bilindustrin för 15-20 år sedan ocksårobbandalal skrev:har jag säkert inte men det jag har vart i kontakt med kina är det inga positiva intryck, har vart iväg å grejat med kinabygda fartyg i miljardklassen som är ett jävla smäck, det som kan fuskas med fuskar dom med. Lära och kopiera är samma ord på kinesiska och tyvärr blir det skit istället.
robbandalal skrev:har jag säkert inte men det jag har vart i kontakt med kina är det inga positiva intryck, har vart iväg å grejat med kinabygda fartyg i miljardklassen som är ett jävla smäck, det som kan fuskas med fuskar dom med. Lära och kopiera är samma ord på kinesiska och tyvärr blir det skit istället.
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|