Prylbög

Jag hatar jävla fula digitala mätare..
Förstår inte hur folk kan sätta i skiten..

Vissa Pimp my ride prog. har dom ersatt dom grymma org. mätarna på gamla cheva till dessa nya fula digitala som visar i sifferform ist., borde nästan spärras in för detta tycker iaf. jag..

storcken89 skrev:
Hörrö, det är faktiskt ljuset från alla dom "coooola" skärmarna. :7peta
Inte från nå moppefucko NEON :gnissla :gnissla

Ja fyfan...
På åttiotalet fyllde folk sina volvo 140's med extra mätare från biltema, jag satte in extra mätare i min bil med, Volt/Ampére, Oljetryck, och Oljetemp.
Dom satte jag bakom ett täcklock så att man kunde öppna och kolla om man behövde.
Men mina kompisar klämde in Vacummätare, vattentemp och annan skit, jag tror rekordet var en snubbe som hade 12st extra mätare i mittkonsolen, bara tre av dom var inkopplade, fast lyset på alla kopplade han in....

Stoltast var han nog över "Turbo" mätaren, dvs en laddtrycksmätare (som förövrigt satt brevid vaacummätaren) som inte var inkopplad...

jag förstår faktiskt inte varför man ska ha en massa skärmar, stereo, mätare och helvete i en sån där kärra. Borde den inte vara nog rolig att köra utan?

Transformerslogga i bilen? Då är man nere på det stadiet att man ska impa på grabbar under 10...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg