meckar Lasse
larza
hej! jag funderar på ny mc till våren,jag undrar va som är skäligt att betala för en mc, med ett pris enligt lista på 140 000,inget inbyte.är priset förhandlingsbart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller titta efter felköp =) Kommer inte ihåg på kronan men har för mig att de 180 mil den hade gått sparade mig närmare 25000:- jämtemot en ny, var en CB1000R. Är man en "inkörare" så hur kul är de första 100 milen?![]()
Ska man köra hojjen en eller ett par säsonger så håller jag med. Planerar man däremot att behålla den så hade jag prioriterat att få göra inkörningen själv. Då vet jag åtminstone HUR den är inkörd. Känns sådär att köpa en demohoj som misshandlats de första 100-150 milen.
Äh felköp sa jag, inte demohoj =) Fast tror man inte att hojen i fråga klarar av bitvis hård körning i början tycker jag man ska titta på något annatMen det e klart det ska kännas rätt också även vid nästan nytt.
hej! att priset skiftar,beroende på årstid o efterfrågan är ju givet.i vissa fall kanske man får vara glad om man får någon överhuvudtaget,då är det nog bara att betala, o se glad ut. min dröm till våren, är att vara ägare till svart z 1000 sx med akrapovic slip on.det kanske inte är aktuellt med prissänkning på hojen.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |