Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Brukar inte va nått problem å få ner dom ett gäng 1000lappar om man har slantarna i handen lr på sitt eget konto
Men det e bara min egen erfarenhet...
av egen erfarenhet från förra året när jag o min syrra handlade nya hojar samtidigt, så är det svårare att pruta på själva hojpriset, men desto enklare att få med en himla massa kringutrustning.
Försöka är iaf en självklarhet.
Brukar inte va nått problem å få ner dom ett gäng 1000lappar om man har slantarna i handen lr på sitt eget konto
Men det e bara min egen erfarenhet...
När jag köper sprillans ny hoj så ringer jag runt och kollar om handlarna kan bräcka varandra. Senast blev det 18 mil bort och ca 25% billigare än AVA. Detta är ju väldigt enkelt när det gäller nytt och skicket inte behöver diskuteras. Om hojen ska hämtas när det är säsong finns det ju ofta buss/tågbiljetter för några hundralappar.![]()
25% billigare för en sprillans hoj? Vad kostade mc:n hos AVA och där du köpte den?
Jämförs det inte äpplen och päron nu?
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem