Pruta på ny hoj? Företagsförsäljning.

jobbar själv som bilsäljare. På stort sett alla nya Volvo bilar kan jag lämna 7% till privatkunder, detta är upp till mig att bestämma.

Men marginalerna är så pass dåliga att jag INTE kan lämna 7% och sedan slänga med en uppsättning nya vinterhjul

Tex nu kör volvo en kampanj på v70 2,4d bussnies edition, på dena bil kan man ej ge 7% pga att bilen är netto prissatt.

När det gäller begagnade bilar är det annat. Tex har bilen stått länge är det inga konstigheter att sälja den under inköpspriset allt beror på om man vill bli av med bilen

Detta var mina 5 ören

En offtopic fråga: givet att konjunkturen repar sig och räntorna förblir låga, vad tror du om prisutvecklingen på beg bil?

Och hur ser försäljningen av beggat ut över året? Är det jämnt fördelat eller är det mer folk i hallarna på våren?

En offtopic fråga: givet att konjunkturen repar sig och räntorna förblir låga, vad tror du om prisutvecklingen på beg bil?

Och hur ser försäljningen av beggat ut över året? Är det jämnt fördelat eller är det mer folk i hallarna på våren?

risken är stor att beg priset kommer att öka lite grann pga det finns lite beg bilar på marknaden..... under -09 var det mer än 35000 bilar som gick på export.

försäljningen brukar ta fart i mars månad

jobbar själv som bilsäljare. På stort sett alla nya Volvo bilar kan jag lämna 7% till privatkunder, detta är upp till mig att bestämma.

Men marginalerna är så pass dåliga att jag INTE kan lämna 7% och sedan slänga med en uppsättning nya vinterhjul

Tex nu kör volvo en kampanj på v70 2,4d bussnies edition, på dena bil kan man ej ge 7% pga att bilen är netto prissatt.

När det gäller begagnade bilar är det annat. Tex har bilen stått länge är det inga konstigheter att sälja den under inköpspriset allt beror på om man vill bli av med bilen

Detta var mina 5 ören
Bildeve på berga ?

Hur många % är där i vinst på en ny volvo ?
Tex en helt ny XC60 -10

risken är stor att beg priset kommer att öka lite grann pga det finns lite beg bilar på marknaden..... under -09 var det mer än 35000 bilar som gick på export.

försäljningen brukar ta fart i mars månad

Ok. Så under vinterhalvåret är det lugnare eller? Generellt alltså?

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back