Provkört Ducati Multistrada!

duccen900ss

Sportscam.se 4 life!
Gick med
25 Jul 2003
Hoj
Ducati 848, Ducati Multistrada & KTM 400EXC
Fy fan vilken kul hoj! Jag kanske är Duccefrälst och fast i Ducceträsket men jag kan verkligen rekommendera en provkörning fast att det inte är en "sporthoj".
Den är pigg som fan och drar upp på bakhjulet (fast att jag inte är en bakhjuls åkare) bara på gas vid rödljusen.... Så ge er iväg och ta nu en provsväng hos din lokale Ducati åf! :yoparty

duccen900ss skrev:
Fy fan vilken kul hoj! Jag kanske är Duccefrälst och fast i Ducceträsket men jag kan verkligen rekommendera en provkörning fast att det inte är en "sporthoj".
Den är pigg som fan och drar upp på bakhjulet (fast att jag inte är en bakhjuls åkare) bara på gas vid rödljusen.... Så ge er iväg och ta nu en provsväng hos din lokale Ducati åf! :yoparty
Provkörde en förra året, rätt kul hoj.
Så snygg den är sen... :zpy

såg en på macken för några dagar sen och den blir fan snyggare och snyggare.. men var den verkligen så kul?

blom skrev:
såg en på macken för några dagar sen och den blir fan snyggare och snyggare.. men var den verkligen så kul?
Jovisstfan är den kul. Intensivt och korta stunder.....man behöver en till hoj att köra med "till vardags" åxå.

Jag gillade inte den alls. Jobbig körställning, trist motor utan vare sig botten eller topp. Förstår inte riktigt när den hojen skulle vara ett intressant alternativ.

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC