Provkörde ZX10R idag...

39000kr !!!!

För dem kan du ju få en grym cross/offroadare med vinterdubb .... och sen slipper du sitta hemma o sukta efter körning under hela vintern ..... :3freak

Precis vad jag tänkte. Är det nån som kan rekomendera en tillförlitlig cross för ca 39 papp? Hur mycket meka är det med tvåtaktarna egentligen om man "bara" motionskör?

Fan, är själv jävligt sugen på en 10:a. Var det bara att fråga Johans sa du?

Mvh FÖRGÖRAREN :yoparty

vänta till våren o se hur nya suzuki blir först,troligvis är det en minst lika rolig/bra hoj som zx10:an.......... till dess duger liket du åker på nu....

954-Fajerbläjd skrev:
Precis vad jag tänkte. Är det nån som kan rekomendera en tillförlitlig cross för ca 39 papp? Hur mycket meka är det med tvåtaktarna egentligen om man "bara" motionskör?
för 39k får du en förbannat ny 250 eller vad du vil ha, då är det inte så mycket skruvande beroende på hur mycket du kör förstås.

KÖP BYT, ja vad som helst!

Man mår så jevla bra av att köpa nytt!! :hihi :yoparty

Har precis själv investerat i en nytt litet vilddjur! Å en massa extras! :tummenupp

tjing tjong

Läste lite snabbt på blocket.se och där fanns en svart ZX10R med 190 mil på mätaren för 103.000kr men han tar nog inget inbyte....

Nu sitter jag och funderar på om man skall sätta in en annons på min hoj för 83.000kr så kanske man får sålt den snabbt men vintern väntar ju runt hörnet.

Men hur är det nu, har de återinkallat alla ZX10:or för gaffeln eller vad det var fel på?

Vänta på Gixxer 1000 -05!!! den kommer äta upp 10:an med majonäsgurka å en DorrePerre :arsele

H4: Var det inte framfälgen som dom är återkallade för? hörde nåt om att den kunde spricka eller nåt. :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT