Provköra vid försäljning?

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date
Pant av nåt slag är väl det enda fungerande? Binda fast ett snöre var ju annars en skitbra idé. :D

Fram med degen!!

Innan någon skulle få proköra min hojj ska jag ha alla pengar i handen! :yoparty NO MONEY NO HONEY!! :fatta!

Har sålt massor av bilar och hojar och aldrig har jag tagit pant vad jag kan minnas. Jag tycker man ser direkt på personen i fråga om han ser/verkar ärlig. En gång var jag extremt orolig när det gällde en provkörning av en bil men då det bara var en billig passat årsmodell 87 så kvittade det. Han kom tillbaka med bilen iaf :)

Ta ett foto på den lyckliga provköraren, ingen kan väl neka till att bli
fotad med sin eventuella nya hoj!

ConfuseD skrev:
Se till att ha grymt lite soppa i hojen och följ efter på en annan hoj med full tank.

Exakt!!! Hörde nyss en historia som hände för bara nån vecka sen om en kille som skulle sälja sin R1:a. Hade varit avställd så den va oförsäkrad, men han lät killen ta en sväng.. Kom ej tillbaka.. Vet ej hur det går för han nu men lite väl dumt att göra så... Han hade tydligen hämtat killen på centralen oxå så han kom ensam utan bil :va :huvet Klantigt och ganska uppenbart vad som skulle ske tycker jag iaf..

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage