Provade Street Triple i dag

Såja då har man varit och skrivit på ägarbyte papperna för sin nya Street Triple ;)
Ska hämta den imorgon eftermiddag, så nu får man väl problem att somna ikväll *hehe* men sen ska det bli åka av...

Har du köpt den i lomma?
Finns kanske någon annan handlare i skåne?
Grattis grattis allafall:yoparty , har dom så att man kan få provköra då jag är supersugen jag med?

Har du köpt den i lomma?
Finns kanske någon annan handlare i skåne?
Grattis grattis allafall:yoparty , har dom så att man kan få provköra då jag är supersugen jag med?

Ja jag köpte den på Mitonga, tror de har fler påväg in om jag fattat det rätt.

Näh tyvärr är Mitonga den enda återförsäljaren av Triumph i Skåne. Jag var i sthlm och kollade på den innan jag bestämde mig.

Ja jag köpte den på Mitonga, tror de har fler påväg in om jag fattat det rätt.

Näh tyvärr är Mitonga den enda återförsäljaren av Triumph i Skåne. Jag var i sthlm och kollade på den innan jag bestämde mig.

Då har jag provsuttit din hoj minsann. Var och snackade med Babbis igår om en beställning på en svart sådan med helsystem.
Blir troligtvis en sådan med till våren.
Grattis till en snygg hoj:tummenupp

Ses på vägarna,
/R

Då har jag provsuttit din hoj minsann. Var och snackade med Babbis igår om en beställning på en svart sådan med helsystem.
Blir troligtvis en sådan med till våren.
Grattis till en snygg hoj:tummenupp

Ses på vägarna,
/R

ahhh jag tyckte väl den var lite nersutten ;) *heh*

den svarte e riktigt snygg också, allt utom den gröne :hihi

tack så mycket...

ahhh jag tyckte väl den var lite nersutten ;) *heh*

den svarte e riktigt snygg också, allt utom den gröne :hihi

tack så mycket...

Fan så nice. väntar fortfarande på min.. hoppas den kommer snart =)

Hur länge väntade du på din ? Jag bestälde en svart för ca 2 veckor sedan iof.

Last edited:
Fan så nice. väntar fortfarande på min.. hoppas den kommer snart =)

Hur länge väntade du på din ? Jag bestälde en svart för ca 2 veckor sedan iof.

Ja det beror på hur man ser det ;) bestämde mig för att jag ville ha den i fredags, men den har varit beställd sen länge av Mitonga.
Så en vecka men egentligen en kanske månad eller hur man ska se det :confused:
hehe

Kunde du få Arrow systemet på monterat direkt? För de på Mitonga kunde inte beställa systemet än...

Ja det beror på hur man ser det ;) bestämde mig för att jag ville ha den i fredags, men den har varit beställd sen länge av Mitonga.
Så en vecka men egentligen en kanske månad eller hur man ska se det :confused:
hehe

Kunde du få Arrow systemet på monterat direkt? För de på Mitonga kunde inte beställa systemet än...

Japp. jag får mitt system monterat direkt vid leverans. Så hoppas dom har fått hem det nu. beställdes samtidigt som jag beställde hojjen för 2 veckor sedan.

Japp. jag får mitt system monterat direkt vid leverans. Så hoppas dom har fått hem det nu. beställdes samtidigt som jag beställde hojjen för 2 veckor sedan.

Skumt att Mitonga då säger att de inte kan beställa hem ett. Men d e lungt, får ta systemet om nån vecka istället ;) klarar mig med ny hoj sålänge, kan göra egna höga ljud inne i hjälmen :D

Du får filma när du fått din hoj så mna kan få höra ljudet...
Nu ska ja strax sticka iväg och hämta min hoj woooooho :yoparty

Skumt att Mitonga då säger att de inte kan beställa hem ett. Men d e lungt, får ta systemet om nån vecka istället ;) klarar mig med ny hoj sålänge, kan göra egna höga ljud inne i hjälmen :D

Du får filma när du fått din hoj så mna kan få höra ljudet...
Nu ska ja strax sticka iväg och hämta min hoj woooooho :yoparty

Hoppas att få se den på turen med vilse på lördag då.
du ska väl med?

Nu har jag hämtat hojen, men vädret e ju piss så blev bara att köra hem och in i garaget.. Så jädra sledet (som man säger på skånska)

Hoppas att få se den på turen med vilse på lördag då.
du ska väl med?

Visst ska jag det, det vill man inte missa ju ;) Håller alla tummar jag kan komma över på att vädret ska bli bra...

Bara så ni vet så paxar jag första tjing på den första svarta street triple:n med arrow system, när ni nu tänker sälja era begagnad :)

tänk på att jag är en fattig studerande också så billig ska den vara också.

Bara så ni vet så paxar jag första tjing på den första svarta street triple:n med arrow system, när ni nu tänker sälja era begagnad :)

tänk på att jag är en fattig studerande också så billig ska den vara också.

haha den ska vara bra under pris, obetydligt lite använd och vara fullt utrustad eller?

Jag kanske tänker mig att Fragger inte fått sin eftersom han absolut vill ha helsystemet på från början??:confused: :va :va

Iofs helt rätt, men i sammanhanget kanske lite fel?:arsele :arsele :D :D

Har det vart något fint väder i skåne ännu då? Utlåtande? Vad tycks??

Jag kanske tänker mig att Fragger inte fått sin eftersom han absolut vill ha helsystemet på från början??:confused: :va :va

Iofs helt rätt, men i sammanhanget kanske lite fel?:arsele :arsele :D :D

Har det vart något fint väder i skåne ännu då? Utlåtande? Vad tycks??

Japp jag har inte fått min. Kommer säker dröjja till in i november med min tur.. haha.
Men då har man ju hela vintern på sig att köpa allt annat lull lull + krasch puckar m.m :yoparty

Back