Provade skinnställ o rollerblades..

Här e lite fler bilder, nåt filmat fick ni väl va?
K-mans rollerblades, han som filmade.
 

Bifogat

  • Goffe_mage.JPG
    Goffe_mage.JPG
    54.2 KB · Visningar: 628
  • skates.JPG
    skates.JPG
    117.6 KB · Visningar: 672
  • Trasiga.JPG
    Trasiga.JPG
    84.4 KB · Visningar: 1,266
BadToy skrev:
För några år sen så var det ju 2 st som åkte uppe på Lunda. Tror den en var uppe i ca 240 km/h :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

//Simon

Det var Ebbe här på forumet som åkte inlinesen bakom en gsxr 1100. finns på nån film som fuelmedia killarna gjort
 
Jag tolkade bakom en kompis moppe för några år sedan.., ramlade i 70 km, snurrade ett par varv och skrapa upp kläder och det, hade min corss hjälm på mig som tur var..., men jag är fortfarande sugen på att göra om det med mera skydd dock denna gång..
:tungan
 
Sadam skrev:
Det var Ebbe här på forumet som åkte inlinesen bakom en gsxr 1100. finns på nån film som fuelmedia killarna gjort

Den andre var XX.
Filmen finns med på extramaterialet till GR 1.
Om jag inte missminner mig så smällde Ebbe ett hjul i närmare 180 så han fick hänga sig på bakcutsen....

Goffe, som sagt, köp en hoj innan du skadar dig allvarligt :)
 
En lite tuffare version av det där vore att göra det på endast en inline och baklänges;)

Kan dock tänkas vara lite farligt.. men sevärt:)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top