provade en retta

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
stackars ägaren :D

Bifogat

• d1.jpg
    d1.jpg
    36 KB · Visningar: 391
  • d 2.jpg
    d 2.jpg
    36.3 KB · Visningar: 354
Snyggt :yoparty En kompis höll på att skrapa bakdelen på en R1 04... han brorsa som ägde den såg måttligt road ut

Jag har en filmsnutt där jag provkör en retta och får tillstånd till att ta oskulden på hojens bakdel!!!

SCRAAAATCH! :yoparty

Rigge skrev:
Snyggt :yoparty En kompis höll på att skrapa bakdelen på en R1 04... han brorsa som ägde den såg måttligt road ut

fan rigge, din 12a ser ut att sitta på tok för långt ut. borde bli vingligt som faaaaan :yoparty , tycker min är för långt ut :tungan , tyvärr så blir det inget mer stunt på ett bra tag, en bruten tumme och en pajad handled, knäet för lång åt ett håll var inte heller bra, ska fixa till det efter sommaren. just nu vill jag bara köra hoj :död

Bifogat

• Grabbed Frame 040503.jpg
    Grabbed Frame 040503.jpg
    39.2 KB · Visningar: 191
  • Grabbed Frame 04050301.jpg
    Grabbed Frame 04050301.jpg
    38.4 KB · Visningar: 208
GIXxXER skrev:
fan rigge, din 12a ser ut att sitta på tok för långt ut. borde bli vingligt som faaaaan :yoparty , tycker min är för långt ut :tungan , tyvärr så blir det inget mer stunt på ett bra tag, en bruten tumme och en pajad handled, knäet för lång åt ett håll var inte heller bra, ska fixa till det efter sommaren. just nu vill jag bara köra hoj :död

:3freak Sitter 12:an för långt ut?? Va menar du med det? Är det skenan du pratar om så är den några centimeter från tailen så att ljuddämparn går fri. Vingligt blir det inte. Du ser på bilden att baklyset är ganska nära ändå... kapar jag mycket mer är det risk att ljuddämparen börjar ta i. Men jag ska ändå modifiera lite och då tar jag nog in den en bit.

Bifogat

• skena.jpg
    skena.jpg
    70.7 KB · Visningar: 133
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard