? Prova på Mini-GP ?

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
:hojsmilieHåll gluggarna öppna??

? Den tidigare utlovade "Start2Ride" för fullvuxna och Mini-GP hojar på Tuvängen ser ut att bli av nu på söndag 17 september. Lite detaljer bara som ska spikas innan vi kan köra så det ryker ? Återkommer...

FB_IMG_1693802158266.jpg
FB_IMG_1657816969388.jpg
 
Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Som en cirkusbjörn på trehjuling!

Vill minnas att jag tyckte det var galet kul.

Håller gluggarna öppna och försöker rensa kalendern.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Har någon bra story börjat med frasen -Jag satt lugn i säkerhet i soffan och där fortsatte jag sitta.

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
⚠️ Jag har "jagat" dom för att få fram mer info om kostnad etc etc gällande körning för "fullvuxna". Kan inte spika ett event innan allt är på plats så att säga. Väldigt "luddigt" just nu från deras sida. Men gluggarna öppna som sagt ??
 

Skynet

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2018
Ort
Växjö
Hoj
VFR 800 -98. Gasgas EC 300. Yamaha XTZ 660 Tenere
Har provat en gång för säkert 20år sedan, kommer ihåg att det var galet roligt. Dock inte lika roligt att få plats med 190cm när man är smidig som ett kylskåp...
 

Timbly

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2023
Hoj
Minimoto
⚠️ Jag har "jagat" dom för att få fram mer info om kostnad etc etc gällande körning för "fullvuxna". Kan inte spika ett event innan allt är på plats så att säga. Väldigt "luddigt" just nu från deras sida. Men gluggarna öppna som sagt ??
Tjena. Körningen nu på söndag är för barn upp till 16 men om nån vuxen vill prova så går det oftast att styra upp vid en vanlig träning. Jag kan inte denna helg 16/17 september men helgen efter så går det nog att styra upp så man kan få prova på. Mer info om träningar finns på antingen skrc hemsida eller minimoto och minigp roadracing sverige (facebook)
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Tjena. Körningen nu på söndag är för barn upp till 16 men om nån vuxen vill prova så går det oftast att styra upp vid en vanlig träning. Jag kan inte denna helg 16/17 september men helgen efter så går det nog att styra upp så man kan få prova på. Mer info om träningar finns på antingen skrc hemsida eller minimoto och minigp roadracing sverige (facebook)
Jag vet. Men har kontakt med en som "utlovat" försöka att få till "vuxenkörning" ? Så väntar på svar.
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
⚠️ Tyvärr hade det utlovats lite för mycket och för "lösa boliner" göra en tur på detta. Blivit utlovad att det satsas på det till nästa år och "vuxenåka".

⚠️ Jag har en plats till Åland kvar om någon vill haka på och Skördefesten 22-24 september. Vi är 24 deltagare och jag har bokat det största huset på Åland (för uthyrning) som ligger precis vid vattnet där vi grillar, dricker bira och fiskar för de som vill. Hör av dig PM för mer info och läs inlägget här på format om det ?
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top