Prova på iskörning med KTM Club Scandinavia, 2013

Får instämma, sjukt roligt & synd att man inte hade tid att köra igår. Stort tack för alla inblandade & KTM som verkar förstå hur man ska få folk att köpa deras hojar. Favorit blev Husa 350 & KTM450exc, svårt att göra 500 rättvis när isen hade blivit uppkörd men många gillar den skarpt & skulle nog tycka likadant dock i andra förhållanden. Undra hur många det var idag, blev lite väntetid så var det färre idag så kanske lika bra att köra idag. Attans att man inte var med igår när isen nog var kanon, blev förvånad över så få som provade i Göteborg när jag fick höra av en idag. Tack igen för ett mkt uppskattat evenemang :)

riktigt grymt initiativ, sjukt roligt trotts att man fick en liten flygtur

försökte skapa en ursäkt för att köpa hojen ;)

Eloge till Maverickgoose som, dumdristigt nog, körde sin Husqvarna 256A 1968 (med originaldäck från 1968) till åkningen :tummenupp
Ja, man lär sig av sina misstag. Kommer aldrig göra om det utan dubb!
Fy fan vad halt det var.
Det finns två typer av halka;
1; Man känner att det är halt och därför blir det lite spänning och adrenalinpåslag.
2; Man känner att det är så pass halt att man inte vet om man kommer fram levande:crash

Nu har jag strukit en sport till från listan som jag inte har naturlig fallenhet för, men kul var det! Bra initiativ, tack för provkörningarna

Ja, man lär sig av sina misstag. Kommer aldrig göra om det utan dubb!
Fy fan vad halt det var.
Det finns två typer av halka;
1; Man känner att det är halt och därför blir det lite spänning och adrenalinpåslag.
2; Man känner att det är så pass halt att man inte vet om man kommer fram levande:crash

du glömde den tredje.. den man inte alls hinner känna innan man ligger å sprattlar å undra vad som hände.. :näsblod

Ganska säker på att jag var först i backen idag igen (på KCS hojar), kom dit 11.15 och vurpade på andra varvet:crash
Men jag har blivit helt kär i 500:an:kär
Tack så otroligt mycket för detta arangemang! Blir kul och se om man fastnade på någon bild/film

Var det på 250:an? Annars var det tyvärr inte du, jag stod och lånade ut den mest hela söndagen och typ kl.11.02 var första vurpan på den:)

Till nästa år undrar vi om det är någon som kan låna ut en sån där "ishockeyrink spolar-bil" så vi kan åka ut och spola lite när alla sporthojsåkare gnäller om det har blivit lite spårigt:krama

Till nästa år undrar vi om det är någon som kan låna ut en sån där "ishockeyrink spolar-bil" så vi kan åka ut och spola lite när alla sporthojsåkare gnäller om det har blivit lite spårigt:krama

Att få låna en tankvagn kan ju inte vara så svårt.

Kanske finns möjlighet att låna en ishyvel för lite demonstration också :tummenupp

%7B8fa10f17-9e89-4ae7-88a4-acd9465296e0%7D_10-940_bakifran_nerfalld_hq.jpg

http://www.moraproducts.se/default.asp?PageID=527

Då det kanske är svårt att få dit en hel ismaskin. :D
Finns ju iofs "ismaskiner" som man sätter i 3punkten på traktorn också.

Var det på 250:an? Annars var det tyvärr inte du, jag stod och lånade ut den mest hela söndagen och typ kl.11.02 var första vurpan på den:)

Hahaha, känner igen tanken... "Fan vad spårigt och gropigt det är... skitläskigt ju" och sen trillade poletten ned och jag tänkte "vad fan gör det om framhjulet hoppar och far, kör på ba!" :yoparty
Men är man sporthojspilot med mycket bankörning så är man van vid slät och fin asfalt. ;)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti