Prova held

alex.johansson

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2015
Hoj
-42 harley wlc, -75 harley järnsportster, -89 dr 600
Ja. Någon som har koll på vilka firmor som legerför kläder från held? Är främst byxorna held gamble jag är lite inne på..

Hittade oxå återförsäljare men 2 av dem hänvisar till helds egna sida och 3-4 andra som har dom i sitt sortiment hade bara xl-xxl på lager.. Jaja får väl börja mejla runt:)

Hmm hittade inte held bland deras varumärken? Vore ju smidigt för dit har jag 10mil.

Hmm hittade inte held bland deras varumärken? Vore ju smidigt för dit har jag 10mil.

Bike har absolut sämsta hemsidan enligt mig. Nätbutiken stämmer inte alls med butiken...

Men däremot har de rätt rejält sortiment och mycket hjälpsam personal. Jag har köpt flera HELD-produkter i butiken i Trollhättan och de har oftast en del byxor och jackor hängandes i butiken.

Men ring först och fråga för säkerhets skull så de har dina storlekar.

Sen kan de givetvis ta hem hela hela sortiment :tummenupp

Mvh

Kanon! Drar ett mejl först och ser vad dom säger..

Lättare sagt än gjort, som du säger va hemsidan duktigt värdelös, spec från mobil.. Kan inte få upp kontaktuppgifterorkade googla fram ett tel.nr men ingen mejl.. Får slå en signal när jag inte har en uppmärksamhetskrävande 2-åring runt benen....

Last edited:
Kanon! Drar ett mejl först och ser vad dom säger..

Lättare sagt än gjort, som du säger va hemsidan duktigt värdelös, spec från mobil.. Kan inte få upp kontaktuppgifterorkade googla fram ett tel.nr men ingen mejl.. Får slå en signal när jag inte har en uppmärksamhetskrävande 2-åring runt benen....

Gnällde också på dem ang. de. Men surfar du via en dator funkar de, telefon går inte.. Den sitter i väggen annars.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT