Protest till VV ang..rullgrus-lagningar

Status
Ej öppen för fler svar.
1314 Marcus Axelsson, Götene

1315 Fred Sundström, Karlskrona
1316 Jenniann Nilsson, Karlskrona
1317 Micce Nilsson, Karlskrona
1318 Michael Kvarzell, Karlskrona
1319 Martin Dahl, Kallinge

1320 Mattias Wallin, Bara
1321 Lisa Lundkvist, Bara

1324 Jonathan Warg, Visby

VM i trådlyft!

Jag kan oxå skriva under men jag tror redan listan är inskickad?..

Ja jag håller med. Denna tråd verkar ha gjort sitt, om inte annat så måste den ta en effektivare form om den skall göra nytta i dag.
TS - kan vi stänga tråden? Någon annan som är uppdaterad om denna tråd behöver leva vidare?

Å ni tror att namnlistan kommer att göra nått? känns inte som att vi har nått att säga till om hur pengar ska spenderas i Sverige...

Jag fick ett PM från "Jeesper" med följande information;

Nu mera så finns det bättre och mera lättskötta metoder att sköta en namninsamling, på tex http://namninsamling.se/ så kan man samla alla insamlingar(krävs dock att alla skriver på igen) och sedan välja att skicka in den till regeringen, VV, kommunen/kommunerna osv.

Det som skulle dock behövas är att någon känner sig lämplig till att starta en insamlings, någon som är saklig, kan framföra åsikter/fakta och får självaste sidan att vara informationsgivande, kanske flera personer på forumet.

Jag gör så att jag stänger denna tråd.
Om det är så att TS eller någon annan som faktiskt administrerar denna lista och vill ha den levande så PM:a mig så öppnar jag den igen.

Mvh Peter

Last edited:
Efter lite diskussion med "Jeesper" så gör vi så att vi öppnar här igen, men fortsätt inte att skriva in namn bara, utan vi hoppas att någon dyker upp som startar/fortsätter namninsamlingen på ett seriöst ordnat sätt.

P

Har inte råkat på detta tidigare men Jonseredsvägen hade för farao transformerats till grusväg tidigare i veckan!
Hemskt obehagligt och oskyltat. Undrar varför! Vägen under kan iaf inte jag klaga på.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Back