Nu ska vi sammanfatta lite här...
Själv hatar jag inte Stockholmare, många är trevliga! Dock hatar jag folk som ser ner på andra som om de vore mindre värda! Tyvärr finns det VÄLDIGT många från huvudstaden som ser ner på de lågavlönade. ......................................................................................................................
(Nej alla söta små 08er, Henrik föder inte upp jordnötter, han föder upp nötkreatur. Ni vet kor, såna där fyrbenta saker som är med i bregottreklamer. Man kan faktiskt mjölka dem, av mjölken kan man göra t ex ost och smör

).
QUOTE]
Vet inte om du är ironisk eller har den uppfattningen att flertalet stadsbor inte vet skillnaden på jordnötter eller kossor.... eller om du bara försöker vara rolig på några stockholmares bekostnad. I mitt tycke är du väldigt nära att se ner på andra.
Sen har du rätt i att vissa saker kostar mer på landsbyggden/glesbyggden... å andra sidan köper ni en villa för en spottstyver av kostnaden i Stockholm. Summan av alla lasterna är som sagt konstant.
Vad nu detta har att göra med ursaprungsfrågan som jag tycker är väldigt dum. Detta är bara ett nytt sätt att reta upp medborgare som inte kan påverka bensinpriset ett enda dugg. Det här retar bara upp folk!
edit stavfel