Propantriol (glycerin) på tatuering??

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Hittar inte tattoo tråden, så jag gjör en ny..

Har en ny krem som inneholder glycerin, kan man ha det på tatueringen, har brukt vanlig nivea body lotion förr...:confused: kremen är nestan som vaselin..

2961567 Hittar inte tattoo tråden, så jag gjör en ny..

Har en ny krem som inneholder glycerin, kan man ha det på tatueringen, har brukt vanlig nivea body lotion förr...:confused: kremen är nestan som vaselin..
En polare smörjde in sin tattuering med något son jag reagera på innehöll mkt glycerin ska fråga om det va propantriol.

Tattoo-Goo innehåller glycerin och det ska visst va den bästa efterbehandlingskrämen på marknaden. (Enligt de två tatuerare jag har pratat med som förvisso också säljer produkten... :hihi)

Tack grabbar :) är det nånn som vet var tattoo tråden är, eller har jag drömt det...

Helosan :fakta

Angående efterbehandling av tatuering så har jag inte provat någon än (Men på onsdag har jag :O)

Men jag har läst MASSA och ALLA säger olika, det bästa är nog att prova helt enkelt,
dock var det en kvalificerad fråga nu med ett udda ämne i krämen, men vanligtvis är det nog bara att prova.

Bepanthen, ska enligt en kompis som tatuerat sig mycket, fungera bra.

Bepanthen, ska enligt en kompis som tatuerat sig mycket, fungera bra.

Japp :tummenupp
De är rövsalva för bebisar :) funkar mycke bättre än Helosan (iallafall på mig).
Helosansalva är rätt så fet av sig och lätt att man får finnar av den, täpper till porerna.

Last edited:
*/ ?>
Back