saeco12
www.bombrepa.se
Håller på och bygger en hembio, och skall ha en projektor som skall användas till film, konsol- och datorspel. Var till en välkänd biobutik i Sthlm i dag och de sa att jag måste ha en projektor med hög uppdateringsfrekvens för att kunna spela datorspel så det blir bra, varför det var en proj i +25 tusenkronorsklassen. De rekommenderade Epson TW-9000.
Jag hade nog tänkt mig något för 10-15 tusen, men hur fungerar det? Är man rökt med en enklare proj, vilket försäljare sa? Varför jag är lite skeptisk är för han bara rekommenderade dyrare saker än de jag tänkt mig från början, oavsett om det var högtalare eller duk.
Det är barnen som skall spela, och det är sånna där skjutaspel, Diablo III å allt vad de heter.
Finns det någon med erfarenhet och kunskap?
Hoppas jag lagt tråden i rätt forum, annars får någon snäll moderator flytta den
Jag hade nog tänkt mig något för 10-15 tusen, men hur fungerar det? Är man rökt med en enklare proj, vilket försäljare sa? Varför jag är lite skeptisk är för han bara rekommenderade dyrare saker än de jag tänkt mig från början, oavsett om det var högtalare eller duk.
Det är barnen som skall spela, och det är sånna där skjutaspel, Diablo III å allt vad de heter.
Finns det någon med erfarenhet och kunskap?
Hoppas jag lagt tråden i rätt forum, annars får någon snäll moderator flytta den