[YOUTUBE-ID]RtTBACEF6aw[/YOUTUBE-ID]
http://www.youtube.com/watch?v=RtTBACEF6aw
Gick ut teknikprogrammet nu i våras och som projektarbete byggde vi en trike. Sedan så ville en polare från media filma den så vi slängde ihop en film. Tänkte att ni här kanske skulle gilla den.
Framgaffeln kom från nån kinamoppe och motorn tog vi från en gammal ski doo, Rotax 377. Ramen svetsate vi ihop av ställningsrör.
Trafiksäker?
Frambroms har vi iallafall!
Många har kommenterat filmen och sagt att "Aldrig att den körde 100km/h där!" Vet inte om det verkligen gick i 100 just när vi filmade men innan så låg jag bakom med bilen och nog fick vi upp den i över 100 alltid.
Trots den sexiga lackeringen fick vi bara VG


http://www.youtube.com/watch?v=RtTBACEF6aw
Gick ut teknikprogrammet nu i våras och som projektarbete byggde vi en trike. Sedan så ville en polare från media filma den så vi slängde ihop en film. Tänkte att ni här kanske skulle gilla den.
Framgaffeln kom från nån kinamoppe och motorn tog vi från en gammal ski doo, Rotax 377. Ramen svetsate vi ihop av ställningsrör.
Trafiksäker?
Många har kommenterat filmen och sagt att "Aldrig att den körde 100km/h där!" Vet inte om det verkligen gick i 100 just när vi filmade men innan så låg jag bakom med bilen och nog fick vi upp den i över 100 alltid.
Trots den sexiga lackeringen fick vi bara VG


Last edited:

nädå, ball trike!