Projektarbete gymnasiet?

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Vad fasen ska jag göra med dom 100 timmarna projektarbete som jag ska göra nu på gymnasiet? Jag går en blandning av industri och teknik programmet så nåt i stil med att konstruera, tillverka eller renovera nåt hade varit bra. Kruxet är bara att det inte får kosta så mycket, någon tusenlapp eller nåt kanske.

Vad har ni för förslag?

Njae någon bromsbänk blir det inte, men bra förslag! Kom med fler förslag!
Mitt är uppdelat på två år så det är inte sååå bråttom, men ganska ändå!

Vad sent ni börjar! Och ni får välja själva 'muttrar' Vi fick ett antal val som vi fick välja mellan. Dessutom säger huvudansvarig för tidningen som vi skriver i att projektet är på 200 timmar och om man får IG då får man inga gymnasiebetyg... :va

Bikerbitch skrev:
Vad sent ni börjar! Och ni får välja själva 'muttrar' Vi fick ett antal val som vi fick välja mellan. Dessutom säger huvudansvarig för tidningen som vi skriver i att projektet är på 200 timmar och om man får IG då får man inga gymnasiebetyg... :va

Och det var ni snälla nog att gå med på??? :D :D :D
Hade dom sagt det till oss så hade det nog blivit lite liv om saken. Nä men det kanske är speciellt för din linje eller nåt, annars så ska man allt få göra det mesta...en klasskompis skrev en låt och spelade in på skiva...och vi går en industri-linje... :tummenupp

Limstift skrev:
Och det var ni snälla nog att gå med på??? :D :D :D
Hade dom sagt det till oss så hade det nog blivit lite liv om saken. Nä men det kanske är speciellt för din linje eller nåt, annars så ska man allt få göra det mesta...en klasskompis skrev en låt och spelade in på skiva...och vi går en industri-linje... :tummenupp
Du märker ju vilken jekla skitskola man går i.. :huvet

Lånar tråden lite :tummenupp
Går samhälle-IT och vill göra nåt om motorcyklar helst, så har någon förslag på något man kan skriva lr spela in en film om?

Beanise skrev:
Går samhälle-IT och vill göra nåt om motorcyklar helst, så har någon förslag på något man kan skriva lr spela in en film om?

H A. :tummenupp

Beanise skrev:

Gör en film om att vi bikers inte är så himla farliga som alla tror :näsblod
Samla ihop alla brudar som kör hoj och gör en intervju ;) Kanske går hem hos dina manliga lärare?
Vilken skola går du i?

Bikerbitch skrev:
Gör en film om att vi bikers inte är så himla farliga som alla tror :näsblod
Samla ihop alla brudar som kör hoj och gör en intervju ;) Kanske går hem hos dina manliga lärare?
Vilken skola går du i?

Det är helt klart ett bra alternativ :)
Funderar också på att göra något om Streetracing eller Roadracing. Vad tros om det?
Jag går på HGY (Huddinge gymnasiet)

Beanise skrev:
Det är helt klart ett bra alternativ :)
Funderar också på att göra något om Streetracing eller Roadracing. Vad tros om det?
Jag går på HGY (Huddinge gymnasiet)

Sökte dit förut, men kom inte in eftersom jag bor i fel kommun, året efter struntade dom i kommungränserna.. :huvet

Roadracing vore ju något, då kan du ju få mycket hjälp ifrån folk på forumet.
Säg till om jag skall skriva ner nåt, vi drar ner på första tävlingen i Anderstorp om två veckor.

Bikerbitch skrev:
Sökte dit förut, men kom inte in eftersom jag bor i fel kommun, året efter struntade dom i kommungränserna.. :huvet

Roadracing vore ju något, då kan du ju få mycket hjälp ifrån folk på forumet.
Säg till om jag skall skriva ner nåt, vi drar ner på första tävlingen i Anderstorp om två veckor.

Vilken otur :( Fast ska jag vara ärlig, så finns det nog bättre skolor :hihi

Det låter ju kanon det där med roadracing, om man skulle kunna få hjälp härifrån :tummenupp :Bugar

Får ta ett snack med mina lärare i veckan och hoppas på det bästa. Återkommer i såna fall.

Tack så mycket för hjälpen! :)

Beanise skrev:
Vilken otur :( Fast ska jag vara ärlig, så finns det nog bättre skolor :hihi
Det låter ju kanon det där med roadracing, om man skulle kunna få hjälp härifrån :tummenupp :Bugar
Får ta ett snack med mina lärare i veckan och hoppas på det bästa. Återkommer i såna fall.
Tack så mycket för hjälpen! :)

Skicka pm isåfall om du behöver någon hjälp. Vi ska fota också, om det behövs bilder eller så.

Limstift skrev:
Vad fasen ska jag göra med dom 100 timmarna projektarbete som jag ska göra nu på gymnasiet? Jag går en blandning av industri och teknik programmet så nåt i stil med att konstruera, tillverka eller renovera nåt hade varit bra. Kruxet är bara att det inte får kosta så mycket, någon tusenlapp eller nåt kanske.

Vad har ni för förslag?

Gör något kul med en motor i? :D

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage