projekt vinterförvaring

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Hoj
GSX1000R K2
Satte igång ett litet projekt idag,det har varit så surt väder en längre tid nu så jag tänkte att det var dags att ställa undan knarren.Problemet är att jag inte har något garage och inte heller en källar dörr utifrån,enda sättet är att ta den genom källartrappen(en brant sådan) fick dock hjälp av min höggravida sambo :tuttar :va började med att strippa ner den sen tog jag in den genom altan dörren genom vardagsrummet in i hallen och sen ner för trappen :D

Bifogat

• DSC00901.JPG
    DSC00901.JPG
    78.5 KB · Visningar: 143
  • DSC00905.JPG
    DSC00905.JPG
    50.4 KB · Visningar: 85
  • DSC00906_edited.JPG
    DSC00906_edited.JPG
    62.7 KB · Visningar: 162
  • DSC00907_edited.JPG
    DSC00907_edited.JPG
    70.2 KB · Visningar: 107
  • DSC00908.JPG
    DSC00908.JPG
    84.1 KB · Visningar: 117
  • DSC00910_edited.JPG
    DSC00910_edited.JPG
    88.7 KB · Visningar: 135
Fyfan för att få upp den där jäveln sen till våren. :D

Vart är pappas motorcyckel

Bifogat

• 061014 02011.JPG
    061014 02011.JPG
    139.9 KB · Visningar: 136
Last edited:
kN_KY skrev:
2573663 Det blir svårt för den som vill stjäla hojjen för dej =) hehe
Ja han kommer inte ut obehindrat iallafall!!
Har haft funderingar länge på att gräva ut och sätta dit en källardörr utifrån,jag får väl göra det till våren:huvet

Fyfan för att få upp den där jäveln sen till våren. :D

Väcker den här gammla tråden.
Tre hyfsat starka killar,två bräder skuvade i trappen,och ett spännband sen var den uppe gick väldigt smidigt.Har tyvär inga bilder men trappen var lika brant uppåt:D
Således tog man första "turen" för i år.Med portad topp och nerdrevat ett kugg fram så var det rätt spännande provkörning,Jag blev väldigt nöjd med resultatet. Nu kan jag koppla upp den på 3an i ca 70-75 precis som jag ville ha den( förr fick jag bara upp den på 2an i 55km/h)den orkade inte det tidigare.Skall tilläga att inga munstycken har blivit utbytta eftersom jag tänkte bänka den för att få den optimalt inställd.Så med nya munstycken kanske det blir en raket:tummenupp

Väcker den här gammla tråden.
Tre hyfsat starka killar,två bräder skuvade i trappen,och ett spännband sen var den uppe gick väldigt smidigt.Har tyvär inga bilder men trappen var lika brant uppåt:D
Således tog man första "turen" för i år.Med portad topp och nerdrevat ett kugg fram så var det rätt spännande provkörning,Jag blev väldigt nöjd med resultatet. Nu kan jag koppla upp den på 3an i ca 70-75 precis som jag ville ha den( förr fick jag bara upp den på 2an i 55km/h)den orkade inte det tidigare.Skall tilläga att inga munstycken har blivit utbytta eftersom jag tänkte bänka den för att få den optimalt inställd.Så med nya munstycken kanske det blir en raket:tummenupp

Borde väl ha mer med din teknik att göra kanske. Så tung kan den väl inte vara att plocka upp :)

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN