Projekt Triumph Daytona 1200

Imponerad

Du borde varvas till en firma som har det du gjort som specialitet....snacka om talang...mycket vackert bygge!
Det man imponeras av är presentationen under bygget....alldeles opretantiöst...jag menar... skulle jag själv stå inför samma utmaning skulle jag krokna ganska omgående...All heder åt dig!

Tack!! :)

lillevars skrev:
Du borde varvas till en firma som har det du gjort som specialitet....snacka om talang...mycket vackert bygge!
Det man imponeras av är presentationen under bygget....alldeles opretantiöst...jag menar... skulle jag själv stå inför samma utmaning skulle jag krokna ganska omgående...All heder åt dig!

Tack så jätte mycke för komplimangen...det värmer :)

Mvh Mattias

DonDiego skrev:
Hallå.

Lägger in några nya bilder från tidningen 'Streetfighter' som hojen va med i :)

Mattias

Tänkte väl att jag kände igen hojen när jag köppte Streetfighter tidningen för en vecka sen :-D

Kan inte fatta att ja missat denna tråd...herrejösses så vacker den vart alltså!!

:Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan av fem möjliga!! :bow

Andreas N. skrev:
Kan inte fatta att ja missat denna tråd...herrejösses så vacker den vart alltså!!

:Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan av fem möjliga!! :bow

Tack för dom orden Andreas. Känns alltid lika trevligt att höra att 'ni' uppskattar vad man gjort. :Bugar

Mvh Mattias

Helt ofattbart snyggt bygge, att få en så...inte jättenygg...hoj att bli så underbart vacker och ändå stilren. Ett sjukt lyckat projekt! :Bugar

Har du kvar hojen? Tänkte det va dags att lyfta denna höjdartråd så fler får chansen att skåda ditt bygge! (SH:s grymmaste förvandling) :)

Skickar med ett par bilder jag ful-shoppat så får du se hur den kunnat sett ut som svart, med olika kåpglas...

(tycker du dom sabbar din tråd och att jag ska ta bort dom så bara hör av dig)

Bifogat

• vitt.jpg
    vitt.jpg
    118 KB · Visningar: 148
  • tonat.jpg
    tonat.jpg
    117.4 KB · Visningar: 122
  • svart.jpg
    svart.jpg
    116.9 KB · Visningar: 137
Har du kvar hojen? Tänkte det va dags att lyfta denna höjdartråd så fler får chansen att skåda ditt bygge! (SH:s grymmaste förvandling) :)

Skickar med ett par bilder jag ful-shoppat så får du se hur den kunnat sett ut som svart, med olika kåpglas...

(tycker du dom sabbar din tråd och att jag ska ta bort dom så bara hör av dig)

Tackar tackar.

Sorry att jag inte hört av mig på ett tag men jag har spenderat en tid I New York.

Inte sabbar du min tråd inte med dina bilder, jag e alltid öppen för nya förslag. Tror du att du kan förvandla hojjen till vit oxå, vore intresant att se (+svarta fälgar :-) )

Mvh Don

Italienarna kan slänga sig i väggen med sin design!!! Tacka vet jag skandinavien :)

Ett mycket snyggt bygge som brädar 1098or och allt va fullbloden heter

Lyfter traden igen, for att fler ska fa se denna vackra och enormt balla hoj! Sa jakla gott gjort!!!

Back