Projekt NFK

Jag är seg jag veeeeet!....
Men nu har jag både primer och lack, ska ut ikväll och lägga primer och putsa svingen.

Bifogat

• primer+lack.jpg
    primer+lack.jpg
    66 KB · Visningar: 43
Jag är seg jag veeeeet!....
Men nu har jag både primer och lack, ska ut ikväll och lägga primer och putsa svingen.

Är det mekonomens lack? I så fall hoppas jag du fått ett bättre ex än mig. Skulle lacka ett par crosskåpor för något år sen och skiten täckte ju knappt någonting :gnissla

Är det mekonomens lack? I så fall hoppas jag du fått ett bättre ex än mig. Skulle lacka ett par crosskåpor för något år sen och skiten täckte ju knapps någonting :gnissla

De blir nog fajn, ska bara lacka ramen med den.
Burkarna e köpta på Micro.

Kommer updatsen komma tätare nu eller? :-p

Hoppas på det, kul att följa :)

Ååh så fint det blir....NOT!
Måste nog skaffa en mörkare grön, syns inte bra på bilden men det blev VÄLDIGT ljust grönt.

Bifogat

• primerlackad.jpg
    primerlackad.jpg
    66 KB · Visningar: 72
  • lackat.jpg
    lackat.jpg
    34.2 KB · Visningar: 81
Du får gärna ta bättre bild idag
Tycker det ser ut som kawagrön typ :va

Du får gärna ta bättre bild idag
Tycker det ser ut som kawagrön typ :va

Jo men jag tog bilder med ljus också, men på bild ser man ej skillnad på ramfärgen så jag tyckte inte det spelade roll vilken bild jag la in så det fick bli den balla.

Ni småglin förstår er inte på konst!:mad:

Last edited:
Jo men jag tog bilder med ljus också, men på bild ser man ej skillnad på ramfärgen så jag tyckte inte det spelade roll vilken bild jag la in så det fick bli den balla.

nä vi gör väl inte de lille niklas.:såjaponken

Vad är mening med att förstå nå sånt onödigt? :hihi

Gör om gör rätt. Och då menar jag inte med "bara" spruta på mörk färg över.

Back