Projekt NFK

Fakk jo din lille besservisser:finger

Besserwisser heter det. :mattias

"Besserwisser (tyska besser, bättre och Wisser, vetare; "en som vet bättre") är en person som anser sig kunna och veta allt bättre än andra, och som inte tvekar att upplysa världen om detta faktum."

Besserwisser heter det. :mattias

"Besserwisser (tyska besser, bättre och Wisser, vetare; "en som vet bättre") är en person som anser sig kunna och veta allt bättre än andra, och som inte tvekar att upplysa världen om detta faktum."

Tag dig i Chokladgrottan

"Chokladgrotta, Svenskt 2000-tals slang.
Choklad-brunt/mörkt
Grotta-hål/tomrum
Ett ord som kortfattat kan bildligt beskrivas som en brun (Eventuellt smutsig) ändtarm(Rektum)
Som i sammansatt form bildar det ett nytt ord som närmare kan beskrivas som "Rövhål""

3172003 Jag är fan förvånad att det var just DU som hittade det :D
Från början skrev jag texten utan det där, men ändrade. Nu är jag helt stum att det var du som hitta :hihi
jag kan nästan alltid se att någonting är fel, men vet fan inte hur jag ska få det rätt..

fick tummen liiite ur :arsele för en halvtimma sen och började slipa bort lite färg. Blev tyvärr tvungen att sluta pga ont i ryggen, ställningen var inte spec ergonomisk OCH jag tror mina lungor är gröna :3freak

Bifogat

• DSC00268.JPG
    DSC00268.JPG
    127.8 KB · Visningar: 48
  • DSC00269.JPG
    DSC00269.JPG
    114.8 KB · Visningar: 41
fick tummen liiite ur :arsele för en halvtimma sen och började slipa bort lite färg. Blev tyvärr tvungen att sluta pga ont i ryggen, ställningen var inte spec ergonomisk OCH jag tror mina lungor är gröna :3freak

gött då är allt som de ska vara:D när jag gjorde en hylla i skolan med allt annat än kantiga former så snöt jag trädamm i ett par dagar efteråt.

sj kommer jag gå en lite enklare väg. köpa blästermunstycke och sand till kompressorn på biltema:)

gött då är allt som de ska vara:D när jag gjorde en hylla i skolan med allt annat än kantiga former så snöt jag trädamm i ett par dagar efteråt.

sj kommer jag gå en lite enklare väg. köpa blästermunstycke och sand till kompressorn på biltema:)
tror redan han har det. han pratade om det illfall :)

Kul att se att nåt händer

men uppdatering på FH verkar ha fördröjts :-p

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar