Projekt Honda CB125T Streetfighter

:banana Idag har förgasare och tändspolar landat! Har även fxat framlama :tuttar

asså lägg upp blder vi vill se iaf jag :tungan sånna här saker tycker jag är fett rolig när man fular upp en sak så den blir grym

Pictures for the people...

bild_023.jpg

bild_025.jpg

bild_027.jpg

bild_028.jpg

Ser fint ut. :tummenupp Lycka till i fortsättningen.

Nice!

Fan hade väghålningen vart bra skulle man köpt en sån å gjort som du och trimmat ihjäl den. Men de finns väll inget trim bara för det.

Henkka skrev:
Ser fint ut. :tummenupp Lycka till i fortsättningen.

Tackar!

prulle skrev:
Nice!

Fan hade väghålningen vart bra skulle man köpt en sån å gjort som du och trimmat ihjäl den. Men de finns väll inget trim bara för det.

Finns och finns... Man kan alltid borra upp den till 150cc, bygga eget avgassystem, öppna filter, större förgasare, fixa större ventiler, posta insug/utblås osv :tummenupp Dom går iofs rätt bra orginal! 17hp... Kör ifrån Derbi 125:an och Yamas XT125X.

tvålen skrev:
Tackar!

Finns och finns... Man kan alltid borra upp den till 150cc, bygga eget avgassystem, öppna filter, större förgasare, fixa större ventiler, posta insug/utblås osv :tummenupp Dom går iofs rätt bra orginal! 17hp... Kör ifrån Derbi 125:an och Yamas XT125X.

Är inte det extremt mycket jobb för så lite? (Sluta frestas..)

prulle skrev:
Är inte det extremt mycket jobb för så lite? (Sluta frestas..)

Det enda jag tror skulle bli direkt jobbigt är det med ventilerna och portningen... resten är ju en barnlek ;)

tvålen skrev:
Det enda jag tror skulle bli direkt jobbigt är det med ventilerna och portningen... resten är ju en barnlek ;)

De va väll iprincip det ända också? :va

FInns det gods till att bora? finns väll knapast kolvar kan jag tänka mig.

prulle skrev:
De va väll iprincip det ända också? :va

FInns det gods till att bora? finns väll knapast kolvar kan jag tänka mig.

Det finns gott om gods, riktigt gott! Och kolver finns det jätte mycket också :tummenupp :tuttar Kom precis på att det finns 2-1 avgassystem också!

tvålen skrev:
Det finns gott om gods, riktigt gott! Och kolver finns det jätte mycket också :tummenupp :tuttar Kom precis på att det finns 2-1 avgassystem också!

:banana Nästan så ja vill sälja crmen och köpa cb å trimma! Värsting trimmad cb har i och försig MAX samma effekt som crmen har ostrypt. :gnissla

Last edited:
Alive and kickin!

bild_042_copy.jpg

Ojoj vilket ljud! Raka rör och öppna luftfilterhus. Ska snart lägga beställning på munstycken, öppnafilter, kedja och lite småsaker...

...kanske kommer upp ett klipp med den ståendes på tomgång...;)

tvålen skrev:
Alive and kickin!
Ojoj vilket ljud! Raka rör och öppna luftfilterhus. Ska snart lägga beställning på munstycken, öppnafilter, kedja och lite småsaker...

...kanske kommer upp ett klipp med den ståendes på tomgång...;)

Fan va den är brutalt snygg! :yoparty

Ja de ljudet vill ja höra!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey