inhandlade för två veckor sedan denna extremt fina honda cb 5oo från -72. har vart på jakt efter denna model sjukt länge och när jag hittade denna var det bara att slå till. jag lyckades få ner den till ett helt overkligt pris då han ville ha 25.000 och jag prutade ner den till 17.000 vid snabb affär vilket jag en idag inte förstår kan vara sant. hojjen är i sjukt fint skick och från början var jag ute efter en lite risigare som jag med gott samvete kunde modifiera. svarta fälgar, svetsa om bakparti, slipa ner lack osv. (holidaycustom look) men då denna är i så fint skick har jag ej hjärta att gå loss med svets och lacka om. så nu vill jag bara cleana till den. allt orginal ska gå att få på igen.
det jag vill göra med hojjen är som sagt bara att få den clean, ta bort allt onödigt.
har redan satt på nytt crossstyre som jag förlängde med 5cm på varje sida. skruvade bort orginalmätarna för att sätta på en mindre varvräknare. flyttade choke och tändning så att dom blir mer diskreta och inte sticker ut så mycket. packethållaren rök så fort jag kom hem och blinkerserna flyttades ner under sadeln.
kom gärna med tips vad ni tycker jag ska fixa med denna underbara hojj.
vad tycker ni om den vita sadeln? köra svart överdrag istället?
funderar på dessa däck, någon som har erfarenhet av dom?
http://www.bribos.com/intra_modul_webbutik.php?go=visaprodukt&pr_id=559
det som ska inhandlas är nya däck blinkers och bakljus.
som sagt kom med feedback!!
'

det jag vill göra med hojjen är som sagt bara att få den clean, ta bort allt onödigt.
har redan satt på nytt crossstyre som jag förlängde med 5cm på varje sida. skruvade bort orginalmätarna för att sätta på en mindre varvräknare. flyttade choke och tändning så att dom blir mer diskreta och inte sticker ut så mycket. packethållaren rök så fort jag kom hem och blinkerserna flyttades ner under sadeln.
kom gärna med tips vad ni tycker jag ska fixa med denna underbara hojj.
vad tycker ni om den vita sadeln? köra svart överdrag istället?
funderar på dessa däck, någon som har erfarenhet av dom?
http://www.bribos.com/intra_modul_webbutik.php?go=visaprodukt&pr_id=559
det som ska inhandlas är nya däck blinkers och bakljus.
som sagt kom med feedback!!
'