Projekt: Hojkörning på Rörberg, Gävle

Status
Ej öppen för fler svar.
Chaneran skrev:
2294461 ... blir väl inte inställda för lite regn?

Eller?

Det såg dessutom ut på SMHI's sida som att det ska klarna upp till kvällen... :)

Klart vi inte ställer in för lite regn ..

Vi bugar och tackar! :Bugar

Nog för att det är kul att köra, men att ni är nöjda och glada och kommer tillbaka vecka efter vecka gör att det blir ännu roligare! :tummenupp

Som Forsberg (nicktjuv) säger, tackar och bockar! Hur upplevde ni den minskade tiden och inblandningen av motarder?

MrRoadSnail skrev:
2311950 Som Forsberg (nicktjuv) säger, tackar och bockar! Hur upplevde ni den minskade tiden och inblandningen av motarder?
Miskade tiden??
Det var väl precis som vanligt eller?
motarderna var väl istället för blå grupp :D

Inga problem för min del iaf.

MrRoadSnail skrev:
2311950 Hur upplevde ni den minskade tiden och inblandningen av motarder?

Som det redan sagts...märktes ingen skillnad tyckte jag =)
Var ju bara underhållning att studera motarderna och hur dom kör, kanske man kan lära sig hur man kör med en motard också... :rofl

Var det den 24/7 nästa gång? Jag ska försöka få eftermiddagen ledig, lasta fruttmopeden och komma upp och vara med. (om det är okej att frutta, jag kan inte köra sporthoj just nu pga min knäskada)

Yasha skrev:
2314623 Var det den 24/7 nästa gång? Jag ska försöka få eftermiddagen ledig, lasta fruttmopeden och komma upp och vara med. (om det är okej att frutta, jag kan inte köra sporthoj just nu pga min knäskada)

Klart du får frutta .. du är så välkommen! :)

Hej, ja det stämmer bra det , 24:e kör vi. Vore toppen om du kan komma och hjälpa oss lite ! (helt ok med motarden) Hojta gärna till när du vet om du får ledigt så tar vi med dej i "schemat" för kvällen :tummenupp //Mats
Yasha skrev:
2314623 Var det den 24/7 nästa gång? Jag ska försöka få eftermiddagen ledig, lasta fruttmopeden och komma upp och vara med. (om det är okej att frutta, jag kan inte köra sporthoj just nu pga min knäskada)

Taco skrev:
2314635 Hej, ja det stämmer bra det , 24:e kör vi. Vore toppen om du kan komma och hjälpa oss lite ! (helt ok med motarden) Hojta gärna till när du vet om du får ledigt så tar vi med dej i "schemat" för kvällen :tummenupp //Mats
Vet förhoppningsvis imorgon kväll. I'll be back! :krama

Taco skrev:
2314683 Jättebra.. Tack ! lovar du kan få bättre pass än Stefan ;)
:hihi Stefan... :lol

Det GÅR inte att köra i lugnaste gruppen med moppen, på Rörken får jag iaf ligga och slira på kopplingen på 1:an och du förstår hur illa det är?!? :3freak

Då var det dags att brumma lite igen :)

Vi är idag glada att kunna presentera en ny fruttande gästinstruktör i form av Yasha! :yoparty :klappar
Samtidigt kan vi passa på att säga att vi skulle vara ytterst tacksamma om ni kan betala med så jämna pengar som möjligt, för att underlätta vid inskrivningen.

Kom, kör, ha kul och DRICK VATTEN! :)

Tack alla deltagare !

Ännu en toppenkväll på Rörberg ! Tack alla deltagare som troget kommer och åker med oss (trots att vi gnäller lite om inbromsningar, ordning och reda osv men det hör ju till - eller hur ? :) ) Jädrigt skoj oxå att ni från andra län kommer "förbi" och hälsar på ! :tummenupp

En lite allmänn fråga: nån som tyckte att grupperna var för stora i går ? (vi "pressar" in 14 pers i rosa + orange nu)

Kul igår!!!!!Kommer nog ner å flaggar å lånar en väst ett par pass nästa ggn med!!//Stefan

Forsberg skrev:
2327663 Då var det dags att brumma lite igen :)

Vi är idag glada att kunna presentera en ny fruttande gästinstruktör i form av Yasha! :yoparty :klappar
Kul att jag fick vara med! Kanske mindre kul för "min" grupp som fick sig en rejäl utskällning efter första körpasset, men som lugnade ner sig sedan. :hihi

Det var en superkul liten bana, hade ju bara kört den åt "rätt" håll förut och jag förstår att deltagarna har svårt att hålla hornen inne, det var ju svårt för instruktörerna (eller iaf en av dem! :tungan )

Det där gör jag gärna om! Om jag får... (fast jag kom hem 01.30 inatt och är rätt sliten... ska nog låta bli stoppet på American Take Away (eller vad det heter nu) nästa gång. :3freak )

:krama

Den här banan var ju rent underbart rolig.:yoparty
Nu måste jag ju upp till Gävle fler gånger.
Om jag inte provat hade jag inte vetat vad jag missar...
På tredje varvet svor jag till för då skrapade den dumma fotpinnen för första gången... så då var det dax att klättra ännu mer.

Snälla en blyg önskan finns det någon möjlighet till helgkörningar?

Jag kom faktiskt hem i princip samma tid som efter en Rörken-måndag.
Men då struntade vi mjuka frågor som fika på vägen.

Nu är Benny BMW ren och Maria trött

Kram på er så ska vi se vad man kan göra med en kalender.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph