Project Snowblind XBOX! Fan va bra det va!

BillS

DayDreamer©
Gick med
15 May 2004
Hoj
R6/YZ400F
KÖP! Eller tanka. Riktigt bra var det i vart fall.. synd att alla spel är så korta bara :( Typ science-fiction militär lir. Fler XBOX galningar som jag här inne?

Tja, vet inte om jag är nån Xbox-galning än (köpte krysslådan i lördags) men man kanske kan bli! Ska kollas upp!

Har du moddat den än? Om inte så gör det.. man tjänar in massa dineros direkt. Jag har kanske 200 spel, hajja om man hade tjöpt alla :näsblod Fatta vad fattig man hade varit. Observera att jag tankade när det fortfarande var lagligt :rolleyes:

BillS skrev:
KÖP! Eller tanka. Riktigt bra var det i vart fall.. synd att alla spel är så korta bara :( Typ science-fiction militär lir. Fler XBOX galningar som jag här inne?
Älskar oxå spela xbox när jag har tid. E ganska ny oxå på detta. Nån som vet nån bra sida att titta efter spel(läs tanka)

BillS skrev:
Har du moddat den än? Om inte så gör det.. man tjänar in massa dineros direkt. Jag har kanske 200 spel, hajja om man hade tjöpt alla :näsblod Fatta vad fattig man hade varit. Observera att jag tankade när det fortfarande var lagligt :rolleyes:

Japp, spenderade en lördageftermiddag på att sitta hemma och andas in ångorna från flussmedlet. Var lite nervöst pill ett tag, speciellt när den inte startade först. Gick dock bättre när jag vänt modchipet åt rätt håll... :rolleyes: Har inte råd med nån hårddisk tyvärr så det får bli till att bränna DVD-R så länge.

Jag har förstås bara moddat för att kunna se på DVD utan att behöva pröjsa för DVD-kitet....

Mja.. Jag har en XBOX men spelar inte så mycket.. Använder den mest som Mediacenter..

Men visst.. Ibland händer det ju att det kommer över nån polare och man spelar bort en timma eller två.. (Görs bäst med skräpmat och folköl) :tummenupp

xbox , hmsss jag blev faktiskt lite besviken på xbox , haft det i ett par år nu.
bilspelen är hur sköna som helst , men alla andra spel näeee ingen hitt
då kör jag hellre med mina gamla nintendo konsoller , 8 bit super mario 3
håller än
:yoparty

sen har vi ju gamecuben , helsköna mysiga spel som kanske kan kännas lite
väl löjjliga men dom är fruktansvärt roliga , plus att jag gillar mest deras
handkontroller.

"nintendo generations offer"

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!