Project 996SPS

Bj.O.rn skrev:
Blir det nåt trävlat nästa år Martin? Jag uppfattade aldrig hur det låg till..

/B

Bäste vän..jag förstår att du vill att jag ska börja tävla, och jag vill inget hellre. Men med en 2tons gammal bip så känns det meningslöst:-(

/åberg

Motulen skrev:
Bäste vän..jag förstår att du vill att jag ska börja tävla, och jag vill inget hellre. Men med en 2tons gammal bip så känns det meningslöst:-(

/åberg

Fast hjälper du mig att piffa till rovan, så kör vi :D Har fått för mig att endurance skulle passa. Plus att jag saknar duccar i start fältet. Vi kan kanske ta en vidare diskussion privat. Man vill ju inte avslöja för mycket av sina planer :D

/åberg

Jag tycker den var finare innan. Men visst, han förtjänar respekt för sin noggrannhet.

Bj.O.rn skrev:
Har ju inte gjort nåt speciellt heller egentligen.. byttat gaffel å fälgar plus kåpor samt lite blåprintning av motorns överdel.. Det är nog allt.. resten är som det är..

Finns bra mycket värre byggen på hajprar i sverige..

Dagges hembygge t.ex..

/B

Vilken nivå är det frågan om på system, gaffel, fälgar, bromsar och fjädring då? Folk kan ju tro att du är blygsam om du håller på så där...

Jagar du sen fram en 10 välplacerade ponnys till i vinter så djääävlar.

Chrille skrev:
Vilken nivå är det frågan om på system, gaffel, fälgar, bromsar och fjädring då? Folk kan ju tro att du är blygsam om du håller på så där...

Jagar du sen fram en 10 välplacerade ponnys till i vinter så djääävlar.

Finns det inga bilder på skapelsen?

Vet inteom den ser så frän ut. Det häfiga på den hojen är väl specen. Hade det bara stått Suzuki på den hade den varit något att drömma om...

Chrille skrev:
Vet inteom den ser så frän ut. Det häfiga på den hojen är väl specen. Hade det bara stått Suzuki på den hade den varit något att drömma om...

Jag tänkte om det fanns några teknik-godis-bilder, typ. Nya gaffeln å bromsarna har man ju sett.

Eller Bj.O.rn kunde ju göra en infosida om den, vad han gjort och hur det inverkat på hojen. Skulle ju kunna va intressant, eller?

Hade gjort nåt liknande själv över sv'n men det försvann i den stora kraschen, orkar inte göra om det, finns väl inget direkt intresse heller för det.

Lokke skrev:
....

Hade gjort nåt liknande själv över sv'n men det försvann i den stora kraschen, orkar inte göra om det, finns väl inget direkt intresse heller för det.

Vaddå inget intresse. En sådan tråd skulle varit sticky typ "Våra moddade hojar" med inlägg som ditt. Det var ju synnerligen kul och lärorikt.

Chrille skrev:
Vaddå inget intresse. En sådan tråd skulle varit sticky typ "Våra moddade hojar" med inlägg som ditt. Det var ju synnerligen kul och lärorikt.

Hm, jo det vore ju en mycket intressant sida istället för att bara ha en bild på sin hoj.

Synd att man inte sparade det man skrivit, nu har ju demensen slått till och man har glömt hälften.... Men om du kör igång en sån tråd så blir det väl till att rota runt bland dom få grå man har kvar och kollad vilka fragment av modningshistorien man lyckas få fram.... :hej

edit// ..och tack, det är ju kul att nån gillar det man skriver, när man för en gångs skull försökte komma med nåt vettigt...

Last edited:
Chrille skrev:

Snarare så att det häftiga får man på köpet när man tjackar en SPS.. hähä..

Att den sen är "injusterad" nu är ju en bonus det klart..

/B

Bj.O.rn skrev:
Snarare så att det häftiga får man på köpet när man tjackar en SPS.. hähä..

Att den sen är "injusterad" nu är ju en bonus det klart..

/B

Så det bli alltså inte häfigt för att man byter fälgar och monterar enkelkuts?. Det skulle ju innebära att jag har kebab-kittat min ducce!. :gråta

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti